kojack schreef:Kunnen jullie je met dit schijt weer voorstellen dat we nog 18 graden krijgen? Ik niet hoor![]()
*komt ook weer even binnen vallen* *waarom is er geen bokt app?*
Ik wel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
boemel schreef:kojack schreef:Kunnen jullie je met dit schijt weer voorstellen dat we nog 18 graden krijgen? Ik niet hoor![]()
*komt ook weer even binnen vallen* *waarom is er geen bokt app?*
Ik welsta inmiddels in t zonnetje en na het uitmesten van stal en paddock voelt t als 25 graden
DubbelFun schreef:@boemel: dat is wel waardeloos zeg, na al dat werk en geld
Ik heb hier ooit eens een longeercirkel gehad van gekeerd zand... die is ook altijd veel te rul gebleven, dus maar gevlakt en graszaad gestrooid. Is toch 3 jaar een aardig weitje geweest. Ik had er alleen geen paarden/kruiden graszaad voor moeten gebruiken, want nu staat er zeer weinig gras met heel veel weegbree en ander spul wat ze niet eten
boemel schreef:Ik was gisteren 2 huizen verder naar de bak kijken. Top! Geen plasje, terwijl die van mij compleet blank staat.
Ook gekeerd!
Onze bak ligt voor aan de weg en we staan al in the picture bij de gemeente.
We hoorde onlangs dat zelfs de vuilnismannen hier van alles doorgeven aan de gemeente. We durven dus echt niet.
belle_boef schreef:boemel schreef:Ik was gisteren 2 huizen verder naar de bak kijken. Top! Geen plasje, terwijl die van mij compleet blank staat.
Ook gekeerd!
We hoorde onlangs dat zelfs de vuilnismannen hier van alles doorgeven aan de gemeente. We durven dus echt niet.
Heb je geen vergunning voor je bak?
boemel schreef:Ik was gisteren 2 huizen verder naar de bak kijken. Top! Geen plasje, terwijl die van mij compleet blank staat.
Ook gekeerd!