De shet blieft deze niet dus die krijgt wel een paar korreltjes van wat de grote normaal eten al krijgt hij nu op de moment de Pavo Care4Life.De grote krijgen in mijn ogen voldoende krachtvoer om vitaminetekorten op te vangen. Ik las hier dat iemand de strucomix van Cavalor geeft. Echt een heel fijn voer! Daar heeft Andor erg lang opgestaan.
Ik betaal voor kleine baaltjes hooi € 3,00 met 10 stuks aan stal geleverd
Fijn hoor een hooiboer op 1km van de stal
De baaltjes van deze zomer zijn € 3,50 geleverd. Voor de kleine pakken gerstestro vraagt hij geloof ik € 4,00.
Luzerne, bietenpulp en muesli, 2x per dag. Onbeperkt hooi en twee maal daags een plak voordroog erbij. Maar ik rij ook behoorlijk fanatiek, en ze heeft het blijkbaar nodig, want ze ziet er geweldig uit
Ze gaat gewoon 's nachts op stal, in de zomer ook. Vanwege zomereczeem is het voor haar lekkerder om op stal te staan dan buiten waar alles jeukt...
werkelijk waar álles plakt en stinkt
Dat is voor mij een reden dat ik er ook geen sober ras bij wilde hebben.
Ook van zijn ontbijtje en avondetenhapje...het is weinig.Alleen wat zemelen,grasbrok,zout en vitaminebrok met seizoensfruit (appel of wortel) maar als je hem ziet smikkelen kan ik zo van genieten.Hij heeft ook nooit haast,vaak nog slokje tussendoor en daarna nog even alle bakken langs.Hij is dan ook altijd laatste klaar