Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelFun schreef:Hier kun je aan de donkerder kleur zien hoe ver de plas stond en het 'putje' waar de pomp gestaan heeft
[ Afbeelding ]
En het andere stuk paddock wat er nog aan plas over is. Hier zie je ook de pomp en de slang nog staan.
[ [url=m/6QNOe1.jpg]Afbeelding[/url] ]
boemel schreef:Hoi,al heel lang niets gemeld in het topic. Toen ik er net in zat, had ik de paarden nog niet aan huis. Inmiddels wel! En ondanks de nodige hobbels bevalt het uitstekend.
Ik zag een vraag voorbij komen over camera's. Wij hebben Unifi. En dat bevalt uitstekend. Zelfs in het donker is de kwaliteit zo goed dat ik mn 2 Friezen uit elkaar kan houden![]()
Hier een foto van zojuist.
[ [url=m/jpkZrF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Onze paddock hebben we zelf aangelegd. Drainagezand, paddock roosters, drainagezand. We zijn er echt heel blij mee.
Onze rijbak hebben we door een bedrijf aan laten leggen en tot mijn verdriet kan ik sinds aanleg 6 weken geleden of op een stuk van 10x40m of op een stuk van 8x40m goed rijden. Nog niet echt helder hoe het opgelost gaat worden.
Hoe zijn jullie rijbakken momenteel?
manzano schreef:boemel schreef:Hoi,al heel lang niets gemeld in het topic. Toen ik er net in zat, had ik de paarden nog niet aan huis. Inmiddels wel! En ondanks de nodige hobbels bevalt het uitstekend.
Ik zag een vraag voorbij komen over camera's. Wij hebben Unifi. En dat bevalt uitstekend. Zelfs in het donker is de kwaliteit zo goed dat ik mn 2 Friezen uit elkaar kan houden![]()
Hier een foto van zojuist.
[ [url=m/jpkZrF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Onze paddock hebben we zelf aangelegd. Drainagezand, paddock roosters, drainagezand. We zijn er echt heel blij mee.
Onze rijbak hebben we door een bedrijf aan laten leggen en tot mijn verdriet kan ik sinds aanleg 6 weken geleden of op een stuk van 10x40m of op een stuk van 8x40m goed rijden. Nog niet echt helder hoe het opgelost gaat worden.
Hoe zijn jullie rijbakken momenteel?
Wat heb je voor hooiruif buiten staan?
Ben nog naar iets op zoek om in de wei te kunnen voeren, maar wel met afdak. Nat hooi wil mevrouw niet namelijk
Paddocks moeten we hier ook gaan doen. Ga me eens verdiepen in zand en tegels. Het is nu nat en super zompig zand. Lijkt wel drijfzand.
Robijntjah schreef:Wij hebben vooralsnog zelf gewoon de rijbak kaal gereden en dus zwart zand. Deze dagen is er (joh) niet in te rijden maar ik rij in zulke regen toch echt niet en heb dus een binnenbak om de hoek waar ik terecht kan.
We slepen hem zo vaak mogelijk (ongeveer 3 x per week) en hij wordt eigenlijk alleen maar beter. Inmiddels is de meeste rotzooi (wortels van bomen) er ook wel uit gekomen en is hij echt heel fijn.
manzano schreef:Paddocks moeten we hier ook gaan doen. Ga me eens verdiepen in zand en tegels. Het is nu nat en super zompig zand. Lijkt wel drijfzand.
Robijntjah schreef:Keren durf ik niet aan, heb al 3 mensen in de omgeving gesproken die eigenlijk alleen na dagen als dit kunnen rijden. Dan heb ik liever met mooi weer een goede bak en ga ik met zulk weer mooi op pad naar de vereniging.