ClaudiaHS schreef:Marlies waar woon jij ?
Ik moet nog wat hebben voor 1.5 á 2 maand ongeveer![]()
Nog wel een eindje verderop, maar zal je even een pb sturen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ClauH schreef:Ik heb 2 hooileveranciers, leveren allebei gratis bij een bepaalde afname. De prijs voor nieuwe balen weet ik nog niet.
De een heeft me vorige maand een laatste levering gebracht. De ander belde vorige week netjes of hij zijn laatste baaltjes aan een ander mocht verkopen, hoe top is dat!
Hier eten ze voorlopig lekker gras... Zoek de 3 pony's![]()
[ [url=m/JVwxv3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maartje_M schreef:Verdomme de welsh heeft on 1 dag haar hele voorpluk afgeschuurdwaar komt dat nu ineens vandaan
Maartje_M schreef:Maar waardoor dan? Heb nu al het voer eraf gehaald behalve vitaminekorrel. En ze kreeg al bijna niksluzerne er ook af. We hebben sinds een paar dagen wel ander hooi dus misschien is het dat?
Robijntjah schreef:Nog 9 dagen!!!!
Robijntjah schreef:Ja, wij hebben al een hele planning gemaakt met wie er komen helpen, wat er die dag op de planning staat hahaha.
Mijn hoefsmid kan ook bij ons nieuwe huis blijven komen dus dat is fijn. Nuttige tips gehad van haar over bomen ook, heel prima.
Eerst die paddock leegtrekken!
Hilary schreef:Voor alle 'jeuk door voer'-paarden: wij hebben goed ervaringen met langer, doorgeschoten gras en Glucobalance, evt. in het begin gecombineerd met Detox (beide producten van Phytonics). Verder idd rekening houden met suiker én zetmeel in het voer.
Qua dekens zijn volgens mij de gewone vliegendekens niet geschikt, maar kom je al snel uit op een model als dat van Boett of bijv. de Shires Sweet Itch, evt. gecombineerd met een hoofdkap / masker om ook de voorpluk te beschermen.