Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nikass schreef:Ik kom heel even binnen vallen als t magIk volg dit topic af en toe een beetje maar het loopt al zo lang en het gaat zo snel, kom er niet echt in.
Maar wou toch even reageren op [***] (Hoe gaat het?); Wij hebben sinds mei dit jaar de paarden aan huis en na op dat moment de belangrijkste investeringen te hebben gedaan (oa wei opnieuw omheind en rijbak/paddock aanleggen) is het nu elke maand bekijken wat er moet financieel (hoefsmid/da/hooi/vitamines etc) en wat er dan evt nog kan (wensenlijstje is te lang om hier neer te zetten) en daarvan dan nog wat het meeste prioriteit heeft.
Uiteindelijk zullen we goedkoper uit zijn dan met alle paarden in pension in de randstad, maar voor nu is het nog wel een beetje overzicht zien te krijgen van het financiële plaatje.
Nikass schreef:[***]: ik weet dat je de paarden al een tijdje aan huis hebtmaar wellicht heb ik jou bericht niet helemaal in de juiste context gelezen omdat ik niet alle berichten in het topic gelezen heb. Excuses!
Ja op zich gaat het hier goed al is het wat anders gelopen dan gedacht (gezondheid). De paarden hebben daar echter geen weet van en vermaken zich prima![]()
Heb je nog meegekregen dat de prachtige stal waar ik stond volledig is afgebroken en er nu nieuwe huizen staan?