Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
[***] schreef:Het is heel gek hoor, maar het lijkt voor die paarden of in ieder geval mijn paarden helemaal niks die rubber matten.
Ik heb ze in de winter lekker op een heel dikke laag vlas en daar kiep nog stro overheen....... Geen idee wat het kost, maar ze liggen er zo heerlijk in te pitten, lompe lolly heeft het stro op zijn kop.
Waarschijnlijk is het ook weer anders omdat jullie het over schuilstallen hebben en ik over boxen.

Al vond ik vorig jaar de paarden ook vaak terug van kop tot staart onder de allspan.
's Ochtends geen bed meer te bekennen en binnen no time vette knollen.

Nu een Volvo V70 automaat en trekt de 2paardstrailer met 2 fjorden met gemak. Hiervoor een iets ouder model V70 en daarvoor (zonder wederhelft) had ik zo'n old-school Volvo 850. Pooierbak noem ik dat altijd, of hoerensloep.
Nu voor woon-werkverkeer een Peugeot 205 uit 1991 erbij.
Ik HOU van die bakkies, ze heet Roodkapje en rijdt 1 op 18 en er kan niks stuk want er zit niks in.
Een radio en een verwarming en verder heel spartaans maar zolang ze het nog doet mag ze blijven!
Alleen is die van mij 10 jaar jonger