Marjo tof die wadi en vooral dat ie zn werk doet! Altijd fijn om te zien dat wanneer je investeringen doet het ook werkt.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
belle_boef schreef:Jess. Als jij dezelfde veengrond als ik heb ga je met dat oppervlakte 24/7 buiten niet redden. Of het moet daar allemaal gedraineerd zijn en hoger liggen of ontveent
Chasey schreef:Jess, welkom! Wat een leuk plekje! Gefeliciteerd. Wat hoort er allemaal bij jullie? Het middenstuk?
Manzano, welkom terug, en gewoon lekker kalm aan doen.
Robijntja, leuk een groter paard erbij, ben benieuwd wat het wordt/is!
Belker, wat een mooi paardje! Gefeliciteerd. Fijn dat je er zo mee kon rijden, ondanks dat ie net ingereden is. Mooie kleur ook!
Jinte, Fijn dat de track goed blijft met dit weer. En dat het jullie zoveel gaat schelen.
Marjo89, de wadi gaat vast zijn werk goed doen.
Dannuah, welkom en gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!
Wat een weertje hè? Op zich vind ik het zelf nog niet zo erg, ben binnen rustig bezig.
Maar we hebben vanmorgen David en Marloes weggebracht naar de manege, ze hebben spelletjes dag!
Het boogschieten en de huifkar stonden buiten al klaar, hopelijk hebben ze ondanks de regen toch een leuke dag. Over een uurtje halen we ze weer op!
Ik heb op dit moment de paardjes even op stal. Maar normaal gesproken kunnen ze zelf kiezen, de deur naar de binnenbak staat altijd open.
Bliksem zag eruit als een varken, dus ze hebben lekker buiten gestaan. Ik had vandaag het tuig nog even willen passen, daarom op stal gezet, in de hoop dat ie nog een beetje schoon te krijgen is![]()
Nadat we straks de kinders opgehaald hebben, gaan we nog even langs epplejack.
David wil al heel graag zijn eigen blauwe dekje. Heeft ook nieuwe rijlaarzen nodig en ik heb nog een bit nodig voor het menhoofdstel.
Dan nog leuk paarden nieuws...
Een tijdje terug waren we op de BBQ bij een bevriende boer. Hij heeft schwarzwalder fuchs merries en 1 daarvan had maart dit jaar een veulen gekregen.
Beide merries zijn intussen weer drachtig voor komend seizoen.
Het hengstveulen wil hij zelf niet houden. We hebben aangegeven, dat wanneer hij hem weg wilde doen, hij eerst aan ons moest denken.
Afgelopen week belde hij op, veulen is afgespeend, naar de keuring geweest en mag weg. Of we nog belang hebben bij het veulen. Dan moesten we maar even een bakkie komen halen.
Dus zo gezegd zo gedaan. Afgelopen vrijdag zijn we geweest en hebben besloten het veulen te kopen. Maar wel onder de voorwaarde dat hij nog een tijdje bij hem kon blijven staan ivm baby.
Dat was goed! En hij wordt deze winter dan ook daar nog gecastreerd.
Zodra we er klaar voor zijn halen we het veulen op.
Dat geeft ons dus nog even rustig de tijd.![]()
De papieren had de boer ook een foto van gemaakt en heb gisteren even gegoogled op de vader van het veulen. Rubinrot. Wat een knapperd!
[ [url=m/yjXzCP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7dYwWv.jpg]Afbeelding[/url] ]