Mijn auto is heel klein en ik had honderden planten.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Olympia96 schreef:Lynn_Nikita schreef:Ik zie wel dat het per locatie wel echt verschild. Ik kon die dag niet ophalen en een vriendin is gegaan maar er was echt amper wat
Bedoel jij niet het andere programma van Meerbomen.nu? Daar heb ik die ervaring ook. Maar dit is gewoon een bestelling die je doet. Toch?

dus ik vroeg mij af of er iets op tegen is om het een volgende x gewoon in de wei rond te strooien. Heeft iemand daar ervaring/advies/mening over?
Ethelate schreef:[ [url=m/xCMwuz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5LgWlQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/psi9gf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het verschilt per jaar en soort wel hoe groot het geleverd wordt.
Malenka schreef:Dat kan prima. [ [url=m/8khrc0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn auto is heel klein en ik had honderden planten.

, dan sorry voor de herhaling). Helaas waren de ijzeren palen op, dus besteld en aankomend weekend gaan we er weer mee verder. Dan kunnen we de rest van de palen er in gaan leggen en komt het stuk ervoor bij de track. Dan kunnen ze om de wal heen lopen. Ik wil er ook nog voerplaatsen maken, bij voorkeur op de laagste bielzen die uitsteken. Maar het is wel laag. Is hier ook nog iemand die lage hooiplaatsen heeft? Ik vind het een risico met vast komen te zitten. Overigens blijft aan 1 kant het draad staan (zonder stroom), zodat ze niet op de bielzen kunnen lopen. Maar de andere kant is dus open en zou ik graag 2 voerplekken op willen maken aan weerskanten. Maar het moet wel veilig zijn.