Fabster schreef:Wij wonen naast een café waar flink wordt geknald en vooral mijn oude ruin raakt helemaal over zijn toeren. Dus stukjes afzetten is geen optie. Die concourstallen kan ik wel eens naar kijken, maar wil er ook geen vermogen aan uitgeven. Dan kan ik beter een stal laten bouwen (waar ik nu dus even geen budget voor heb.
Bij draaibare stallen hangt zon boxpaneelndus aan het draaipunt. Ik weet niet of je zo n wand wel eens hebt getild? Ik kreeg ze met houten schot niet van de grond. Zonder het schot maar net aan. Ze zijn loeizwaar. Daar moet de constructie wel geschikt voor zijn. Dat is ie dus niey. En dat laten doen is ook weer zo duur, dat ik beter meteen nieuwe stallen kan laten neerzetten (wat ik dus niet kan betalen). Dus het is zo makkelijk nog niet. Ben hier en daar aan het rondvragen voor logeeradressen. Hoop dat dat lukt.
Dan is het lastig, Hier staan ze buitenaf en knallen ze al de hele dag door waardoor ze eraan wennen.
Elk jaar staan ze buiten met wat extra hooi en ga ik om 00.05 altijd even kijken
Dit jaar voor mijn ruin ook de eerste O&N maar verwacht er niks geks van.