Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik kruip even onder de steen vandaan. Solle-Noah, jij hebt toch steenschotten in de wei liggen? Gewoon zonder pardon op de onbewerkte ondergrond? Hoe ligt dat inmiddels en hoe is jouw mening erover? En wat voor grondsoort zit jij op? Monmaster schreef:Ja iid wat een leuke foto's ... Noah solleke, heeft dus ook een IJslander .... Leuke hoor, Amazy... Vrijheidsdressuur... Volgens mij heb ik je ook al eens gespot bij uitgelicht... Kan dat?
Vandaag mijn korte rondje gedaan (45 minuten), zo na de strandrit maar weer ff een rustig ritje... Veel gestapt.
Vond het toch nog fris....
Onlangs ook gekalkt... Met een bakje...maar zon karretje is natuurlijk ideaal.
Volgende week zondag ga ik meedoen aan een WE cursus... Bruggetjes, poortjes...ed.
Ik ben benieuwd.

en is dus met haar 5 jarig paardenverstand slimmer dan in ieder geval de doos die achter het stuur zat.
sommige mensen hebben af en toe last van een kort lontje
toch iets te lang niet gereden. 
Ik op m'n ruin, vriendin met haar Shet voor de sulky. We zijn naar een ander stuk van het bos gereden, waar de paden vlakker zijn en minder stenen hebben, dus we konden wat meer tempo maken. Heerlijk gereden
Goeie oefening voor de Enjoy the Ride die we mee willen doen; de afstand kunnen ze in ieder geval goed aan.