Akshay wat een water he... Hier was het gister ineens ook weer extreem, maar gelukkig begint het wel allemaal al weg te trekken. Hopelijk is mijn bak donderdag weer grotendeels droog want de zadelmaker komt

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Lorette_ schreef:Ik vergeet helemaal 'Welkom, Laurie' te zeggen!Ik had je merrie al wel eens voorbij zien komen in het dressuurfokkerij topic. Het is echt een pláátje en je pony net zo.
Karin_deB schreef:Jeetje wat een water![]()
Hier was alles vanmorgen weer weggetrokken gelukkig.
Maar ik snap dat je daarvan moet huilen..
neile schreef:Bedankt voor je reactie! Hier zou hij ook voornamelijk om de korte kant komen. Dat valt dan wel mee als ik je zo hoor!
neile schreef:Oja, welkom Laurie! Met 9 paarden, ben wel benieuwd hoeveel grond je dan hebt daarvoor![]()
Welkom erbij.
Akshay schreef:@Dubbelfun, liepen ze los-los, of in de voortuin achter een hek? Want hier loopt ook een waak-puppie achter het hek te schelden, hoe vervelend ik ze zelf met paard ook altijd vind. Maar er wordt hier soms iets te goed op het erf gekeken
DubbelFun schreef:Los in de voortuin achter een l*llig draadje van 80 cm hoog. Als ze er rechtop tegen aan stonden kwamen kop en schouders er bovenuit.
Dat iemand zijn erf wil 'beschermen' is tot daar aan toe, maar dan kun je ook op 2 mtr voor je tuin eindigt een draadje spannen. We hebben het hier over een voortuin/wei waar mijn paarden qua grootte jaloers op zouden zijn.
Lynn_Nikita schreef:Laatst viel al een boom om terwijl ik aan het rijden was, vond mijn paard niet leuk. Nu staat er weer een boom op kiepen, hangt nu net vast in een boom van de buurman en blijkt volgens de gemeente dat dit deel bossen prive is van iemand uit Eindhoven, geen tel. of emaiadres bekend. Stel dat ik nu een boom op mijn omheining krijg ( wat gaat gebeuren als die echt omvalt) moet mijn verzekering dan uitzoeken bij wie die moet zijn of hoe kom ik erachter wie het is. ik heb nu alleen een adres maar ik vind nergens een telefoonnummer. Is helaas een uur rijden voor mij anders ging ik er eens naartoe