Ging vandaag voor het eerst ik op de fiets met Roana een rondjes buiten doen, terwijl een vriendinnetje van mij meeging op Morena. Ging echt helemaal super, niks aan de hand, allebei hartstikke braaf, totdat ik bij mijzelf bedacht dat ik wel even een paar foto's van vriendin op Morena kon maken, met paard en fiets ook nog eens in mijn handen...
Roana is zon gezellige... met haar kop veel te dicht bij je in de buurt, jullie snappen mij wel en die kwam dus knel met halster in de rem van fiets. Terwijl ik in andere hand vriendin haar phone had en dus niet snel genoeg haar halster los kreeg. Het ging in slomotion, maar Roana besloot wel dat ze niet meer vast wou zitten aan mijn fiets dus die gooide haar hoofd omhoog; ik schijn serieus (volgens vriendin igg) een heuse salto te hebben gemaakt met fiets en al (klopt ook wel want lag met gezicht de andere kant op en nog steeds 1 been onder fiets). Vette schaafwond op mijn linkerschouder en die hele linkerkant doet verrot zeer nu. Maar had gewoon nog alles vast, paard en al terwijl ik op mijn platte rug de andere kant op lag...

Roana stond erbij en keek ernaar...

Zoals een andere vriendin gelijk zei; "je bent geen 16 meer tenslotte", nou zo voelt het idd nu ook.

Stupid me...