Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lynn_Nikita schreef:Je kan ook ontbijten met brood
Hilary schreef:Lynn_Nikita schreef:Je kan ook ontbijten met brood![]()
We kregen ooit een hoop proefzakjes Speedibeet; zaten toen bij allerlei tijdschriften en wij kregen ze van allerlei mensen. Dus in een grote bak gedaan, water erbij en wachten. We waren vooral benieuwd hoeveel water er nodig was (meer dan op de verpakking stond iig). En toen was ik wel benieuwd hoe het smaakt
Citaat:Marjolein van den Berg aan Marktplaats Voor Shetlanders En American Mini Horse
20 uur ·
Wij bieden onze lieve shet merrie te koop. Ze is 8 jaar en net even boven de meter.
Een echte kinderpony die overal al mee naar toe is geweest, zelfs naar het strand!
We zoeken een liefdevol nieuw huisje voor haar, ook geschikt voor de allerkleinste ruiter!
Voor meer informatie kunt u contact opnemen
Vraagprijs €400,-
palousa_boy schreef:Ja bramen is geen fijn spul. Maar die wei heeft lang leeg gestaan en er is dus niets aan onderhoud gedaan.
Nu probeer ik eerst alles vrij te maken waar ik het draad wil hebben en de rest daar binnen heeft minder haast
Het worden sowieso 2 stukken wei.
Planning vandaag? Eerst m'n ontbijt maar opeten
[***] schreef:palousa_boy schreef:Ja bramen is geen fijn spul. Maar die wei heeft lang leeg gestaan en er is dus niets aan onderhoud gedaan.
Nu probeer ik eerst alles vrij te maken waar ik het draad wil hebben en de rest daar binnen heeft minder haast
Het worden sowieso 2 stukken wei.
Planning vandaag? Eerst m'n ontbijt maar opeten
Wij zijn bijna van onze bramen verlost. Als er nu eentje de kop steekt roeien we hem meteen met wortel en tak uit.
Ik heb ook weer eens in je andere topic gekeken (ik heb niet alle pagina's gelezen) en eerlijk gezegd vraag ik mij (heel brutaal) af, waar jullie van leven? Ik kan me voorstellen dat het leven een stuk goedkoper is in Frankrijk en dat je mogelijk heel wat gespaard hebt, maar dat raakt toch een keer op?
Wij proberen ook zoveel mogelijk zelf te doen, maar ik vind alles nogal duur...... Dus soms moeten we gewoon weer even wachten tot het salaris is gestort.