Die warmte is echt bizar ja! Ik wilde bij Vi haar deken ook af doen, maar toen ik ook maar probeerde de eerste buiksingel los te maken draafde ze er heel hard vandoor met een flink pissig hoofd

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DubbelFun schreef:Ik denk dat als ik de wei open zou laten dat ze er na het hooi wel in verder gaat hoor
Die vreetzak stopt gewoon niet met eten als ze de kans krijgt.
_Tarzan schreef:Dit is mijn poetsplaats(pony stond toen voor het eerst vast dus die wilde weglopen haha!)
_Lorette_ schreef:Ik had ze gisteravond al uitgekleed. Mijn ruin heeft het snel warm. Moest zelf ook even wennen!
Laurie schreef:Hoi, zou ik me hier ook mogen melden?Ik heb samen met mijn mams negen paarden (we zijn beter in fokken dan in verkopen...) aan huis staan waarvan er twee van mij zijn. We doen alles zoveel mogelijk 50/50 en zeker nu ik volledig thuiswerk vind ik het heerlijk dat ik overal met m'n neus bovenop kan zitten haha.
biancaaaa schreef:Onze hypotheek is in ieder geval rond! Wij kunnen aftellen. Stap 1 is realiseren van een inloopstal en omheining hier en daar fixen. Er staat een overkapping van ongeveer 85m2 die we willen ombouwen tot inoopstal maar die moet dan opgehoogd en verstevigd worden en nieuwe dakplaten erop.
DaisyDarling schreef:Voor mijn gevoel is het ook veel langer warm dit jaar dan andere jaren? Normaal heb ik mijn oudje allang een regendeken op, maar nu staat ze overdag nog steeds bloot en ‘s nachts alleen onder de recuptex.