Een tijdje geleden dacht ik nog dat ze haar langste tijd gehad had, maar afgelopen winter is ze ineens wonderbaarlijk opgeknapt. Ze is niet eens te mager geworden, ze ziet er gewoon heel goed uit. Zit lekker in haar velletje., ze wordt dit jaar 25

Had ik echt niet gedacht, heel gaaf

Walter is een ander verhaal, dat is gewoon een lastig paard om te rijden. Ik ken zijn gebruiksaanwijzing inmiddels van binnen en van buiten, bovendien is hij met de jaren wel wat minder extreem geworden. Een paar jaar geleden was ik een tijd uit de roulatie vanwege een buikoperatie, toen heb ik een stalgenoot die best handig is met paarden op hem laten rijden. Ik dacht dat dat wel kon, nou niet dus

Hij heeft haar er niet af gegooid, maar weigerde gewoon nog om iets te doen. Dat was dus geen succes

Een goede vriendin van me rijdt wel zo met hem weg, maar die heeft zelf al 2 paarden en woont een beetje ver weg. Maar ach, hij hoeft niet per se veel te lopen, ik kan ook na maanden niks doen inmiddels zo opstappen en wegrijden

Net bij een boer geweest die hooi kan leveren, ik kom namelijk net niet uit met mijn eigen voorraad. Had ik al een beetje stress over, maar dat is nu geregeld. Hele mooie kwaliteit

Ik zit te twijfelen: ik moet 2 stukken wei inzaaien en heb inmiddels graszaad in huis, kan ik nu al gaan zaaien of kan ik beter nog even wachten?