Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
joyce83 schreef:Ja zo'n testers heb ik idd. Die zijn idd wel fijn. Maar heb ook eentje eraan hangen zodat ik in de ochtend kan zien of ik de stroom heb aangezet (werkt hier met een afstandbediening). Zoiets: ga ik nu voor https://www.agrishop.nl/voss-farming-vl ... ampje.html
Lynn_Nikita schreef:Wat jammer dat ze stopt, Is inspannen geen idee voor je horsier?
Ik voel mij oud en bejaard. Ben gaan karten en bowlen afgelopen zondag en mijn rug en snel overbelaste schouder vinden dat niet leuk. Dat ik 3 volle dubbel assers zand heb geschept en op werk ook muren aan het verven ben, werken daar niet aan mee. schouder doet weer pijn, je voelt alles knakken als ik die beweeg, ik heb weer tintelingen in mijn vingers dus op de paarden na ga ik even geen gekke dingen meer doen. Best frustrerend want ik heb er wel energie voor
DuoPenotti schreef:Ik hoor het hier aan het apparaat zelf.
Als hij zachter tikt dan normaal weet ik dat er weinig op staat. En ga ik met de gewone tester kijken.
Misschien is dat voor jullie ook zo en heb je zo een controle punt extra.
DubbelFun schreef:Ik lag vanochtend in bed naar het weerbericht te luisteren en dacht 'goh dat wordt weer een kort dagje buiten voor de paarden'
Boon haar losse hals maar over de halvehals deken vastgeknoopt, want die staat weliswaar de hele dag in de tent, maar zo dat de nek en hoofd er net buiten uit steken
Karin_deB schreef:Helaas regent mijn hooischuurtje toch meer in dan ik had gehoopt dus ik wil er een soort doek/zeil voor hangen met regenachtige dagen. Dan kan ik die weghalen/omhoog rollen als het niet nodig is.
Maar beetje ventilatie vanwege het hooi is wel fijn natuurlijk.
Zou iets van schaduwdoek wat zijn denken jullie?
[ Afbeelding ]