Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
Het voelde gewoon zo stom allemaal. Alles waaide stuk. Sneller dan ik het kon repareren of vastzetten. Alles stond onder water en er liepen stroompjes vanaf de weg naar de stal, waar ik er maar met moeite voor kon zorgen dat er alleen water de zadelkamer in liep en niet bij de paarden in de stallen. Wat een ellende. Ik vind het zo ook niet leuk om paarden te houden.

Lynn_Nikita schreef:MarjanB schreef:Bij equitom opereren ze alles.. soms vraag ik me af waar het einde zit qua wat nog “humaan” is..
Eens.
heb dat echt gemist dit jaar! Maar nu mag de lente wel komen!
nog efkes, het is biiiijna lente! Maar heel herkenbaar gevoel hoor.
toen moest de enting zelf nog, nou, dat vond ze echt geen goed plan. Twee x kaarsrecht omhoog gesteigerd
Na wat kalmerende woordjes gelukkig alles terug in orde. Dat heeft ze alvast niet van haar moeder

) het nog best snel weer verdwijnt. Ik hoop het tenminste, want mijn mestbult moet hoognodig weggereden en dat kan alleen als het land waar het overheen gaat droog genoeg is...
Die zal absoluut niet naar buiten willen en ik wil dat ze haar benen even gaat strekken en dan kan ik makkelijker uitmesten