Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

neile schreef:Ik krijg dat ook niet gedaan als ze gewoon op de paddock staan. Wat doe je? Wat doe je nu? En wat ga je zo doen? Kan ik helpen? Mag ik dragen? Zal ik nu ook schijten als jij aan het mestruimen bent? Nu dan? Nu dan? Sta ik in je weg?

Dan ben ik ze even kwijt en kan ik daarna gaan vullen
 Dan ben ik ze even kwijt en kan ik daarna gaan vullen  

Even een vraagje voor de mensen die 8+ paarden hebben staan, hoe doen jullie dat met de mest? Ruimen jullie heel braaf elke dag de mest op of? Persoonlijk zit ik er nou niet echt op te wachten om elke dag van zoveel paarden de mest op te ruimen maar ja om het dan te laten liggen vind ik ook weer niet zo geweldig hier
 Even een vraagje voor de mensen die 8+ paarden hebben staan, hoe doen jullie dat met de mest? Ruimen jullie heel braaf elke dag de mest op of? Persoonlijk zit ik er nou niet echt op te wachten om elke dag van zoveel paarden de mest op te ruimen maar ja om het dan te laten liggen vind ik ook weer niet zo geweldig hier  Dus nu vroeg ik me af of er nog andere alternatieven zijn om de mest weg te halen.
 Dus nu vroeg ik me af of er nog andere alternatieven zijn om de mest weg te halen.  

maar we weten na al die jaren wel hoeveel ze poepen samen
 maar we weten na al die jaren wel hoeveel ze poepen samen  we doen het om de dag, gaat altijd goed, misschien omdat onze ouders zeiden dat als we het niet zouden doen ze alle paarden weg zouden doen..
 we doen het om de dag, gaat altijd goed, misschien omdat onze ouders zeiden dat als we het niet zouden doen ze alle paarden weg zouden doen..                                                         

Zidore schreef:Ja dat, als iedere eigenaar iedere dag 1 kruiwagen er uit haalt ben je er al. Met m’n zus samen hebben we er 5, we vervelen ons nietmaar we weten na al die jaren wel hoeveel ze poepen samen
we doen het om de dag, gaat altijd goed, misschien omdat onze ouders zeiden dat als we het niet zouden doen ze alle paarden weg zouden doen..
 ).
 ).  

. Normaal staat die daar ook niet, maar had even wat geschoven met de jonge paarden die ziek waren.
. Normaal staat die daar ook niet, maar had even wat geschoven met de jonge paarden die ziek waren.  

Lotte_Wessel schreef:Heel erg bedankt van de week voor alle tips wat betreft paddock. Ik heb gesproken met een grondverzetter en die adviseerde dag als ik de gras zeer kort maai en er 15cm M3C zand op zou storten, dit voldoende zou zijn voor nu gezien ik het met maand of 8 opnieuw wil aanleggen en dan ook wil afgraven en draineren. Ze komen waarschijnlijk komende week 25 kuub zand brengen dus dan kan ik daar mee bezig gaan om te verspreiden. Zal wat foto's plaatsen wanneer het gedaan is

Ir111 schreef:Lotte_Wessel schreef:Heel erg bedankt van de week voor alle tips wat betreft paddock. Ik heb gesproken met een grondverzetter en die adviseerde dag als ik de gras zeer kort maai en er 15cm M3C zand op zou storten, dit voldoende zou zijn voor nu gezien ik het met maand of 8 opnieuw wil aanleggen en dan ook wil afgraven en draineren. Ze komen waarschijnlijk komende week 25 kuub zand brengen dus dan kan ik daar mee bezig gaan om te verspreiden. Zal wat foto's plaatsen wanneer het gedaan is
Super joh!
Ga je t niet laten verspreiden? Zo nee, misschien was je t al van plan maar ik zou het op meerdere plekken laten storten (ipv 1 bult). Scheelt veel werk!
 maar heb mijn partner en broertje en zusje enzo die allemaal kunnen helpen. Zo gaan wij kerst spenderen
 maar heb mijn partner en broertje en zusje enzo die allemaal kunnen helpen. Zo gaan wij kerst spenderen