Tja, ik heb ook katten en woon aan een drukke weg, maar ik kies ervoor om ze toch buiten te laten, daar zijn op Bokt hele heftige discussies over te vinden
. Natuurlijk zou ik het vreselijk vinden als er eentje onder een auto komt, maar dat is een bewust risico dat ik neem. Binnenhouden is voor mij geen optie. En daarbij ben ik heel blij met die dikke witte (minipanda) want in de zomer vangt hij soms wel 5 muizen op een dag
. Dus ik zou me niet al te schuldig voelen Roosyes
ik heb dus toen ik nog werkte het grootste gedeelte van mijn goede goed vermoerd, door ermee hele dagen op stal te lopen en te klussen en te verven. Nu heb ik nog maar een paar normale setjes, voor als ik echt de deur eens uit moet, maar die heb ik geloof ik al maanden niet aangehad. Ik sta echt met oude zooi aan en kaplaarzen en bij wijze van het shag aan den lip uit te mesten. Presteer het zelfs om zo naar de winkels te vliegen, voor een boodschap.

)

Ik zit me regelmatig in de auto in vreemde bochten te wringen om een goede spijkerbroek uit en oude spijkerbroek aan te trekken.