ik ganiet onnodig geld uitgeven, dan verzamel ik het liever!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Poiuytrewq schreef:Wauw wat geven sommige van jullie achterlijk veel geld uit zeg.
ben voor 100euro stalling en 10à20 euro aan extra voer per maand klaar.
De hoeven van mijn paard slijten prachtig mooi recht af en hoeft zeer zelden gedaan te worden. Anders kost het ook maar 25 euro.
Jaarlijks krijgt ze een enting en de tandarts kost gemiddeld ook 70 per jaar.
thats it. Ze is nog nooit ziek geweest in de 7 jaar dat ik haar heb, op een ontstoke oogje na. Weinig da kosten zijn ook fijn.
veel spullen heb ik niet, maar ik heb wel goede spullen. Iets vervangen hoeft bijna nooit.
_Nancy schreef:Listiglistje, dat is niet helemaal waar..Voor lage prijs kun je nog heeeeeel veel hebben, ligt ook aan de omgeving.
Ik betaal 125 euro voor 24/7 weiland met hooi/kuil en water, waarbij ik gebruik kan maken van de 2 binnenbakken (waarvan 1 heel grote om te mennen), 2 buitenbakken, een wasplaats met warm/koud water en ik heb 2 kasten en ook nog een stapmolen.
Hoefsmid wordt in de meeste gevallen geregeld als je je naam op t bord schrijft.
En mooi bos in de buurt en een meer om lekker in te zwemmen. Locatie is ideaal! Ver van de grote weg, maar zeer zeker niet afgelegen.
Hoefsmid heeft toevallig gister beetje bijgevijld, want meer is niet nodig. (10 euro)
Tandarts is geweest voor een check-up (15 euro)
Dierenarts komt in november een keer (20 euro)
Over het algemeen ben ik 'alleen maar' €125 lichter per maand voor mijn paard..
Xjosee schreef:_Nancy schreef:Listiglistje, dat is niet helemaal waar..Voor lage prijs kun je nog heeeeeel veel hebben, ligt ook aan de omgeving.
Ik betaal 125 euro voor 24/7 weiland met hooi/kuil en water, waarbij ik gebruik kan maken van de 2 binnenbakken (waarvan 1 heel grote om te mennen), 2 buitenbakken, een wasplaats met warm/koud water en ik heb 2 kasten en ook nog een stapmolen.
Hoefsmid wordt in de meeste gevallen geregeld als je je naam op t bord schrijft.
En mooi bos in de buurt en een meer om lekker in te zwemmen. Locatie is ideaal! Ver van de grote weg, maar zeer zeker niet afgelegen.
Hoefsmid heeft toevallig gister beetje bijgevijld, want meer is niet nodig. (10 euro)
Ik ben jaloers. Welke omgeving is dit?
_Nancy schreef:Listiglistje, dat is niet helemaal waar..Voor lage prijs kun je nog heeeeeel veel hebben, ligt ook aan de omgeving.