Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xXutopiaXx schreef:Superleuk om te zien allemaal![]()
Ik zit nu te denken om de poetsplaats in z'n geheel (van schot tot schot) 3m. breed te maken.. en dan de palen 1.75m. van elkaar af te zetten.... Dan houd ik een ruime 60cm over om mijzelf tussendoor te wringen... 1.75m. is voor een paard wel voldoende breed om tussendoor te lopen toch? Een normale deuropening is 1.20m....
Dit soort dingen blijf ik tegenaan lopen.. zó lastig, als je ineens alle mogelijkheden hebt, om dan een juiste beslissing te makenIk probeer alles te overwegen en echt de beste keuze te maken, maar dan kan ik mijzelf soms een breuk denken aan alle mogelijke opties
xXutopiaXx schreef:Superleuk om te zien allemaal![]()
Ik zit nu te denken om de poetsplaats in z'n geheel (van schot tot schot) 3m. breed te maken.. en dan de palen 1.75m. van elkaar af te zetten.... Dan houd ik een ruime 60cm over om mijzelf tussendoor te wringen... 1.75m. is voor een paard wel voldoende breed om tussendoor te lopen toch? Een normale deuropening is 1.20m....
Dit soort dingen blijf ik tegenaan lopen.. zó lastig, als je ineens alle mogelijkheden hebt, om dan een juiste beslissing te makenIk probeer alles te overwegen en echt de beste keuze te maken, maar dan kan ik mijzelf soms een breuk denken aan alle mogelijke opties
xXutopiaXx schreef:Oh wauw, da's echt een supergoed idee om het met m'n hindernissen uit te zettenZo slim haha
Wij hebben gisteren in de woonkamer een rolmaat uitgelegd op 3m.Maar daar kon ik me inderdaad niet zoveel bij voorstellen haha
Als je dat zou willen doen Marloes, graag! En ben ook heel benieuwd naar een foto
MarloesHJ schreef:xXutopiaXx schreef:Oh wauw, da's echt een supergoed idee om het met m'n hindernissen uit te zettenZo slim haha
Wij hebben gisteren in de woonkamer een rolmaat uitgelegd op 3m.Maar daar kon ik me inderdaad niet zoveel bij voorstellen haha
Als je dat zou willen doen Marloes, graag! En ben ook heel benieuwd naar een foto
Ik zal er proberen om vanavond er aan te denken. Ik ga dan toch rijden (als de wind geen te gekke dingen gaat doen en ik veilig met de trailer weg kan). Anders wordt het later deze week.
Zal dan wel foto's maken met beide paarden op de poetsplaats erbij. Is het goed als ik ze dan even via pb op insta stuur? Want de boktupload en ik zijn geen vriendjes