Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
rover_ schreef:Handig, bedankt voor de link. Als je een grote emmer neemt, werkt het dan ook voor ratten? (Een kennis heeft hier momenteel flink last van)...
Horseloverl schreef:Jongens ik verheug me op de equibedding testen, Corona doet dit met me :’). Heeft iemand een foto hoe zo’n bed eruit ziet? Heb ze nu op zaagsel. Stinkt als de nete en kost veel. Man van equibedding is trouwens enorm vriendelijk. Gevraagd of hij als hij in de buurt was misschien een proefpakket af wilde leveren. Dit was helemaal geen probleem. Super fijn! En snel reactie
_Lorette_ schreef:Horseloverl schreef:Jongens ik verheug me op de equibedding testen, Corona doet dit met me :’). Heeft iemand een foto hoe zo’n bed eruit ziet? Heb ze nu op zaagsel. Stinkt als de nete en kost veel. Man van equibedding is trouwens enorm vriendelijk. Gevraagd of hij als hij in de buurt was misschien een proefpakket af wilde leveren. Dit was helemaal geen probleem. Super fijn! En snel reactie
Hoeveel wil je er hebben?
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
We begonnen met 6 zakken (de 6e 'bult' ligt net buiten beeld in de hoek) voor een stal van 3,5 x 3,5 m.
Horseloverl schreef:Jongens ik verheug me op de equibedding testen, Corona doet dit met me :’). Heeft iemand een foto hoe zo’n bed eruit ziet? Heb ze nu op zaagsel. Stinkt als de nete en kost veel. Man van equibedding is trouwens enorm vriendelijk. Gevraagd of hij als hij in de buurt was misschien een proefpakket af wilde leveren. Dit was helemaal geen probleem. Super fijn! En snel reactie
Maartje1990 schreef:Ik reageer niet vaak hier, lees vooral mee. Maar wil even onze laatste creatie met jullie delen.
Wij hebben onze voerklikos vandaag omgebouwd van dit, wat niet werkt
[ [url=m/poB3b5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Naar dit
[ [url=m/NkpYwI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KPfoZR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Op dit moment enkel boven vast, indien noodzakelijk maken we het onder ook nog vast, hoop dat dit wel goed werkt.
[ [url=m/y20tft.jpg]Afbeelding[/url] ]
Equibedding schreef:Maartje1990 schreef:Ik reageer niet vaak hier, lees vooral mee. Maar wil even onze laatste creatie met jullie delen.
Wij hebben onze voerklikos vandaag omgebouwd van dit, wat niet werkt
[ [url=m/poB3b5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Naar dit
[ [url=m/NkpYwI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KPfoZR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Op dit moment enkel boven vast, indien noodzakelijk maken we het onder ook nog vast, hoop dat dit wel goed werkt.
[ [url=m/y20tft.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb daar ook wel eens aan zitten denken, maar is een kleiner gat niet beter en dan zonder net?
Jade schreef:Dat wou ik eigenlijk ook doen met mijn poetsplaats, maar die is 3M breed, en ik was bang dat de ruimte tussen de palen te smal zou zijn voor paard met zadel, of de ruimte naast de palen voor mij met zadel. Uiteindelijk heb ik het niet aangedurfd en heb ik ringen in de muur gemaakt. Ik ben op mijn pension stal gaan kijken wat voor afmetingen zij hadden voor de poetsplaats en bij de smid gedubbelcheckt dat hij voldoende werkruimte zou hebben
Maartje, wat werkte er niet aan t eerste model?