Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ohjajoh6 schreef:Ik heb een dressuurzadel, euroriding. Ligt idd gewoon nog goed, geen drukplekken niks hoor, maar paard word door het niet meer trainen wel steeds schever.
En even heel simpel; Zoals de meesten van jullie weten, ben ik ziek en heb ik heb de financiële middelen niet meer, om het zadel steeds weer passend te laten maken, dus ik hoopte idd om het misschien tijdelijk, toch net even wat perfecter te laten liggen door iets extra's eronder? En dat mijn dekje er niet steeds onder glijd? Of denk ik nu heel dom?
Anke schreef:Paardrijles:
5 longelessen en 5 groepslessen was een wowdeal aanbieding voor 59,-
Dunya gaat straks bij een andere manege lessen 125,-/ 10 lessen.
Bij de huidige manege is het 110,-/10 lessen. Echter ligt die drie keer zover weg.
Fabster schreef:Ik heb m even opgezocht, maar kan nergens vinden waar hij te koop is en wat hij kost.
Caj heeft trouwens ook snel last van afgeschuurde haren. Onder de de Ghost zit een pad met allemaal ribbels, voor afvoer van de warmte. Maar dat werkt bij haar waardeloos. Al die haren vreken af. Had al een bontje eronder gedaan, maar dat werkt ook niet. Nu een gewoon sjabrak en dat gaat nog het beste. Is die dixie van hard materiaal? Maw schuurt dat ook langs haar vacht?
Ik had trouwens dezelfde problemen met haar met haar wintec. Past perfect, maar op de lange (spannende) ritten ook plekken op hetzelfde punt. En daar zit wel een boom in. Dat was toen zo erg, dat ze daar achter kort op ging lopen. Dat heeft ze bij de Ghost niet.
Fabster schreef:Euh? Inlages waarin? De pad die onder de ghost hoort, werkt niet met inlages. Dat zijn gewoon kussens. De shabrak heeft natuurlijk geen inlages. Is gewoon een dekje. De barefoot heeft wel dikke inlages. De grandeur heeft ook inlages. Maar als ik de barefoot er onder doe, haal ik wel de pad van Ghost eronder uit. Anders wordt het wel een hele stapel en wordt ze steeds breder. Want nou net niet het idee was van die Ghost. Want die heb ik gekocht omdat zij zo breed is en ik een handicap geb, waardoor ik niet breed kan zitten. Dus als ik er steeds meer onder ga proppen, is dat idee wel weg.
Fabster schreef:Ik denk echt dat we langs elkaar praten, Azmay. Want de Ghost pad zit er gewoon onder. En ik heb toen bij Buitenzinnig nog nagevraagd of er verder nog iets onder moest. Nee dus. Dus jij noemt die Ghost pad misschien met inlages (en mss is dat ook zo. Ik zie alleen kussens, maar heb er niet met mijn neus boven op gezeten), maar dat zit er dus gewoon onder. Als ik er een ander dek onder doe (die zijn wel echt met inlages die je eruit kan halen, dus die van Grandeur of Barefoot), dan haal ik de pad van Ghost eronder uit. Heb het ook een keer alle 3 boven op elkaar gehad (dus: zadel, Ghost pad en andere pad met inlages), maar dat vind ik echt zijn doel voorbij schieten. Zoals geegd heb ik een Ghost gekocht vanwege de breedte en O met alles boven op elkaar, ben je dat wel kwijt.