Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dus stiekem wel aan het oriënteren vast. Had een heel.leuke gezien maar mijn budget is nu maar Jonique gegaan dus het geld is op

ClauH schreef:Ahh nee Azmay..... Geen idee wat er gebeurd is?

Sterkte.. 

En wat gek dat dat steeds gebeurt als jullie met vakantie zijn..
Ik ook haha.. heb het ook echt met hem getroffen. Voor ie mij kende had ie niets met paarden, in het begin van onze relatie heeft ie vooral geholpen met klusjes op stal: hij vindt klussen heel leuk. Maar hij ging steeds meer paardgerelateerde dingen doen, wilde helpen opzadelen enzo, ging met de fiets mee op buitenrit. Tot ie ineens zei zelf ook te willen leren rijden, en zelfs ook zelf een eigen paard wil over een tijdje!
Hij rijdt nu vooral met m'n oude Splashy en op Jay. Beide geen makkelijke paarden en hij heeft er ook al bij beide paarden naast gelegen haha, maar over 2 weken hebben we een weekendje weg gepland... mét de paarden!!
Mijn droom.... 
Zijn uiteraard begonnen met een balkje op de grond, steeds ietsje hoger en deze hindernis heeft hij maar 1x gesprongen, toen vond ie zichzelf heel stoer en wassie klaar 

xXutopiaXx schreef:Jullie nog iets gedaan?!
Antheman schreef:meidoorn koesteren! Herderstasje kun je zelf ook eten. Barbara kruid is ook eetbaar, maar niet zo heel lekker.
Robijntjah schreef:Wat is Kevin toch leuk Natas, die moet je houden. Ben heel benieuwd naar hem over 3 weken!
Hier weer even afwezig geweest, gedoe met de verzekering van de tegenpartij van de aanrijding en een uitvaart gehad weer dit weekend. Wel een hele mooie overigens, echt een inspiratie.
Daarna naar een feestje geweest waarvoor vriendlief als verrassing kaartjes had geregeld omdat de laatste weken wat meh waren
Nog 18 nachtjes slapen en dan krijgen wij de sleutel
Deze week naar de notaris voor testamenten rondom bonusdochter, zijn ex, mijn ouders etc en dan is dat ook weer geregeld.
Ik ga hem ook zeker houden 
Wel fijn feestje 
Dat vond ik vroeger altijd zo fantastisch!! Je hebt leuke dingen gedaan!!
Als ik de tijd kan vinden, is dat uiteraard geen probleem!
Maar goed, het wordt zo opgedrongen dat mn kind zich anders wel rot voelt en hij wil samen ergens lunchen.
En toch lief dat ie je mee wil nemen lunchen.. fijn dat jullie nu nog bij 'm in de buurt zitten hiervoor