Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
palousa_boy schreef:Balen ab, en ook net banketstaaf.
En toch goed dat je naar de ha bent geweest.
Ik heb ook eens langer rondgelopen met een dikke vinger. Na een week of 8 eens naar de ha gegaan want hij bleef dik. Die verklaarde me voor gek en stuurde me naar het ziekenhuis voor een foto, waar uiteraard niets meer op te zien was
Dus nu loop ik met een kromme vinger rond.
(Paard schoot weg en het touwtje dat draaide om m'n vinger heen dus die kreeg een flinke ruk. Die avond was hij helemaal zwartmaar uiteraard niet naar de ha)
herkenbaarCitaat:pffffieuw. leuk hoor een kinderfeestje. Blij dat het voorbij is
goed héCitaat:Hoe doen jullie dat met al die verschillende quotes in een bericht? Ik kan ze maar uit 1 tegelijk halen!
Citaat:Daar komt de lente!
mijn halve draver is ook altijd heeel laat (dacht dat het aan zijn leeftijd lag) en mijn fjord verhaart al zeker 2 maanden (en dat duurt ook nog wel even want die zit superdik in de vacht)Citaat:behalve bij mijn draver dan.. maar die is altijd laat..
ohw, dat klinkt niet goedCitaat:Net de hap gebeld en ze willen me toch ff zien. Daar gaat m'n avond.
hu, wat laat, kun je niet bij een andere terecht?Citaat:Over 2 wkn pas naar de fysio, zucht....
mijn ruin doet het ook wel eens, ik heb nu een extra stukje tussen het touw en het halster dat sneller loslaat. Voelt veel prettigerCitaat:Als ze hangen houd niks ze tegen
hij lijkt toch echt wel te ver naar voren te liggen edit, zie dat er al een mogelijke oplossing gevonden is.Citaat:Ligt mijn zadel zo goed?
me to! heb hier net de 1e bestelling binnen (er moet er nog eentje komenCitaat:En kramer ik hou van die wink
mooi, die ga ik dan ook eens benaderen.Citaat:Gevonden : Delphi2]
ohjajoh6 schreef:Ik heb ook een vraagje?
Ik zit te zoeken naar een bontje/zadel onderlegger voor onder mijn zadel, maar ik heb hier geen ervaring mee eigenlijk, maar ze lijken allemaal zo klein?
Het is toch het beste voor de drukverdeling en de ligging van het zadel als het bont er aan de voor en achterkant uit piept zeg maar? Dus niet dat het zadel daar juist op steunt?
Wie heeft hier ervaring mee en kan mij wat uitleg geven? Voordat ik straks een te groot of te klein bontje koop?