Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ga er niet vanuit dat ik ooit nog weer wat hoor, daarom durf ik het hier ook wel neer te zetten. Hoe dan ook is hij verantwoordelijk want hij reed op dieren af en tevens ben ik de zwakste verkeersdeelnemer. Het veulen in kwestie is nog in mijn bezit, ook het laatste dier dat hier weg gaat. Ze is nu een jaar en met veel oefening en geduld kan ik nu met haar langs de weg lopen zonder dat ze voor elke auto weg wil vliegen. Laatst zelfs een tractor met motor aan van dichtbij bekeken. Terwijl ze voor die tijd gewoon lekker naast mamma ging staan kijken en er niks aan de hand was. Of er van binnen in het been iets beschadigd is dat weet ik niet, ze heeft niet kreupel gelopen, ook niet dik geweest of wat dan ook, maar echt weten doe ik dat pas over een jaar of 3. Ben voor nu in ieder geval erg blij dat mijn toekomstig endurance Tinker (hoop ik
) in ieder geval toch nog verkeersmak te krijgen is. Vorig jaar zag ik dat even somber in, als er auto's de oprijlaan op reden en zij stond daarlangs te grazen vloog ze al weg. Heb daarna en ook dit jaar niet meer met veulen het erf af durven gaan. Erg jammer, want moeder is echt super makkelijk dus beter kan je ze het niet leren, maar het besef dat een trauma in zo'n klein hoekje zit is te groot.
mooie omgeving ook. Beetje jammer van de vrachtwagen.
Is dat een idee? kristelhans schreef:"De buikgespen zaten nog vast maar ze liep er zo uit.."![]()
Hartverzakkingen krijg ik ervan, vanavond maar even een deken-opfriscursus voor de man doen.
Je bent fjord of niet he..
"over 20 minuten zijn we er". Maar goed, de hooivoorraad voor deze winter ligt er, 20 grote balen van 400 kg. Wat eten die beesten ook veel
Nu ontbijt!
nou ja...heb je lekker wat aan je dag.Het wordt een drukke dag vandaag met hooien hooi,vanmiddag moet het laatste geperst en opgeslagen zijn.Hij zal wel ruimte nodig hebben gehad...Maar lekker voorraadje,binnen is binnen.

dus die mag ik wel 2x zo groot maken zodat het water er allemaal door kan.
Had mazzel want eigenlijk was hij vandaag pas aan de beurt.
stond mij aan te kijken..."Nou...fix het even want ik sta niet gemakkelijk"
)