Ik geloof dat ik de nieuwe borstel heb gemist?
Ik gebruik een shedder voor de honden, furminator van €6
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hij was nog erg in travers en uiteraard onder protest (ze houdt niet van handwerk en de hindernis stond daar verleidelijk te zijn), maar het was er echt 1! Als beloning nog even over de hindernis en klaar.

Anke schreef:Waarom zou je voor drainage een vergunning nodig hebben? Water blijft toch op jouw eigen stuk grond.
Lynn_Nikita schreef:dat is schrikken! Gelukkig goed afgelopen
Ik heb ook een hekel aan die grote veel te snel rijdende tractoren ed. of aanhangers met wapperend zeil. Heb nu de rijbak sinds een jaar langs een drukke weg. Qua ligging op het perceel logischer maar ook niet altijd fijn met veel vrachtauto`s ed met een jong paard, al hoop ik dat hij zo wel went aan verkeer ( heb met hem nog nooit buitengereden)
Hij is opgegroeid op de prairie; heeft tot hij 3,5 was in een kudde gestaan op een heel groot stuk grond in Texas. Daarna is hij naar een trainingsstal gegaan om ingereden te worden, daar heb ik hem ontmoet. Nadat hij naar NL kwam, heeft hij drie maanden bij een vriendin in de achtertuin gestaan. Het huis ligt op de grens woonwijk-park en hij kon mooi uitkijken over zowel het park als de 50 km weg. Als hij niet stond te eten, stond hij tv te kijken. Paraplu's, kinderwagens, voetballende jochies, langskomende bussen en trekkers, alles was interessant.
En toen vond ik Rosie in de drive-inn van Devita. Ze keek me Triomfantelijk aan. Dat heb ik goed gedaan en als beloning een emmer vier. Hoe krijgt ze het voor elkaar met haar bijna 145 door een smal poortjes van 105. En nu moet ze er nog weer uit. Ik had het voor poortjes al dicht, want Devita ging toch in de achteruit. Maar met deze dame is dat natuurlijk een ander verhaal. Dus de schroevendraaier er maar bij. En alles om haar heen weg gehaald. Bye bye drive-inn. Rosie wachte het rustig af.