Ze hebben nu even renne-ritis, er zitten van die kromkont insecten bij de buik, horzels. Die moeten nu ook wel een keer weg zijn.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
moet eigenlijk weer eens een keer updaten,sinds ik verhuisd ben niet meer gedaan
Moet ook wel zeggen dat ik altijd alles übernetjes houd.Draadje op tijd verschuiven en aan het einde van de dag ligt er geen hoopje meer.Eventuele polletjes zijn weer terug op hun plek en als ik zuring tegenkom of iets anders wat niet in het gras hoort dan haal ik dat ook weg.
En netjes afspreken zodat de boer die zijn land mag maaien geen last heeft,ook aardige vent.
) maar na een knuffel en een aai met een lief woordje was het weer goed.Kunnen nu weer 2 jaar tegenaan.
Ik zit op mijn werk en ga zo de man thuis instrueren dat mijn geschoren pony haar deken af mag, vanmorgen was het nog te koud maar nu is het heerlijk! Hij heeft dat vorig jaar ook paar keer gedaan en het is bijna knap hoeveel gespen hij los/vast had gemaakt.
Nu is het een eenvoudige Amigo deken.
De merrie is hengstig zag ik vanmorgen en dan is ze extreem aanhankelijk dus wellicht krijgt ze ook nog knuffels. Tenzij mijn ruin weer 'in love' is, dan drukt hij zichzelf met zijn dikke kop overal tussen.
Hartverzakkingen krijg ik ervan, vanavond maar even een deken-opfriscursus voor de man doen.
Gelukkig is het goed gegaan
Ook wel eens halsters op z'n kop, zadeldekjes achterste voren etc 
)