Heb ik ooit eens gedaan met een potloodventer, die wist niet hoe snel die weg moet komen

@irene: er zal toch ook wel iemand bij je in de buurt van die IBC-vaten hebben. Oproepje op een Fb-groep in de buurt of idd MP.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MarloesHJ schreef:Horseloverl schreef:Helpt het bij jullie ook tegen ammoniak lucht zoals vermeld staat? En hoe zie je wat vies is? Verkleurd het dan ook? Heb een merrie die extreme stinkplas heeft
Ammoniakgeur is de reden dat ik over ben gegaan op strokorrels. Alleen met uitmesten ruik ik ammoniak maar goed dan ben ik ook een donkerrood pak ellende in de kruiwagen aan het gooien. Het wordt donkerder als het vies is.
Chasey schreef:Wat ontzettend naar!
Waarover hebben ze een melding gemaakt dan?
Jade schreef:@lorette, dank voor het uitgebreide verslaghad jij ook korrels van equibedding, of van een ander merk? Kan me voorstellen dat daar nog wel verschil in zit.
Chasey schreef:Hij mag zo wegmoet alleen even een sopje door. Hij is nogal stoffig.
DubbelFun schreef:Daar zit écht heel veel verschil inOok in de prijs trouwens.
DubbelFun schreef:Mooi dat ze er goed gebruik van maken. Hier de bolle ook met houtkrul in oren
Akshay schreef:Qua ammoniakgeur, dat is hier mijn teken dat ik echt moet gaan uitmesten, óf inderdaad een uurtje ná het uitmesten.
Jade schreef:Akshay schreef:Qua ammoniakgeur, dat is hier mijn teken dat ik echt moet gaan uitmesten, óf inderdaad een uurtje ná het uitmesten.
krijgen ze niet teveel eiwit binnen als het naar ammoniak ruikt?
DubbelFun schreef:@jade: reden waarom ik in een stal een HIT-matras heb liggen