Maar wij halen nu zo'n pak uit elkaar en dan zie je de stokken idd zitten voor je ze in de hooinetten stopt. Is toch niet zo makkelijk om mooi hooi te maken 
Wel goed om jullie ervaringen een beetje te horen zo trouwens!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar wij halen nu zo'n pak uit elkaar en dan zie je de stokken idd zitten voor je ze in de hooinetten stopt. Is toch niet zo makkelijk om mooi hooi te maken 

Ik word daar gewoon geen leuker persoon van dus ben er mee opgehouden.
superpony schreef:Karin, kom toevallig een paardje tegen wat weggegeven wordt op fb
https://www.facebook.com/groups/1569328946718435/ Persoonlijk vind ik 19 niet oud, maar komt omdat wij ouder hebben staan
Ik neig er steeds meer naar om onverpakt hooi te gaan kopen. Gister even bij vriendlief het idee "geintroduceerd" want dat betekent wel dat we minder hout kwijt kunnen en onze kapschuur toch echt eens op moeten gaan ruimen. Maar na het pak hooi wat we gister open hebben gemaakt is hij ook steeds meer voorstander van onverpakte balen. We kunnen er gelukkig makkelijk een stuk of 6-8 kwijt. Vandaag nog maar eens een belrondje doen, hebben nog 2 dichte pakken maar als we die ook grotendeels weg kunnen gooien zijn we er zo doorheen