Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. Echt hoor, dat beest is echt geboren voor het ongeluk. Ik krijg echt hoofdpijn van hem. Steeds als ik denk dat ik hem weer voldoende heb opgelapt om er weer wat mee te doen, gebeurt er weer wat. Pffff. Ik heb m meteen traumeel gegeven en ermee ingesmeerd. Hij liep niet heel lekker. Ook niet stokkreupel gelukkig. Dus we wachten het maar weer even af. Hij is heel hard op zijn zij gevallen (op de bestrating ook nog). En zijn bekken zit altijd al vast van alle blessures die hij heeft. Dus de osteopaat zal wel weer moeten komen. Dat beest kost me echt goud geld. Niet normaal....
. Mijn ruin is ook vrij lomp en onderdanig, maar heeft zich door de jaren heen redelijk op weten te werken in rang. Helemaal nu mijn andere merrie (ook een heks van de bovenste plank) er niet meer is.

Het trekt hier op de een of andere manier vaak langs ofzo. Maar nu mogen ze lekker doorgaan met het zonnetje wat mij betreft 

Moet alleen wel even kijken of dat allemaal lukt ivm de schuur enzo, zaterdag is toch een werkdag