Bij jullie ook?
Vandaag ziggy voor eerst zien flemen wat een gezicht haha

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ja, klopt dan is het praktisch niet meer te doen eigenlijkCitaat:Ik vind paarden aan huis echt heel tof (al stond ik vanmorgen ook te janken toen ze weer vanalles gesloopt hadden en ik een lel op mijn neus kreeg bij de boel weer in het gareel te krijgen...), maar je moet niks gaan mankeren. Dan wordt het wel heel zwaar.
haha, een zadelfetjist. Ik had dat heel erg met verschillende zadels gehad....voor nu ben ik even rustig. Maar wie weet....Citaat:Ik heb toch weer mijn oog laten vallen op een vaquera zade
wat leuk dat hij het zo goed doet me je dochter!Citaat:Waar hij vroeger bloednerveus werd van kinderen, laat hij mijn dochter gelaten toe.
klopt, van mijn werk naar huis.....5 minuten later zoefde ik weer de andere kant op. Met de jongste naar de arts en apotheek....zoefzoef ik doe mijn naam echt eer aanCitaat:Zoefie ik zag je voorbij zoefen!
hoef ik dat ook weer niet meer uit te proberenCitaat:Zó! Spierpijn! Eitjes lossen dat toch niet op
Zou op zich wel leuk zijn, maar gezien de krapte in mijn tijd....en de afstand, geen haalbare kaart op het momentCitaat:Misschien een mini meeting haha. Ik heb een lease auto dus met mij zouden er 4 mensen gratis mee kunnen rijden die kant op. Het is vanaf mijn huis 2 uur rijden.
Knap! ik heb er zelfs nog nooit van gehoord, dus helaas helpen kan ik je niet, alleen een hart onder de riem steken. Je weet er meer van dan mijCitaat:Ik stoei met Blockwise
akelig dat het zo snel kan gaan allemaal. Toevallig hier 4 mensen in mijn directe omgeving ook getroffen binnen een vrij kort tijdsbestekCitaat:Ja, met zaken zoals een hersenbloeding, word je keihard met je neus op de feiten gedrukt.... Wat fijn dat je dat kan doen voor je vriendin....
mooie foto!Citaat:Vandaag ziggy voor eerst zien flemen wat een gezich
veel plezierCitaat:ik ga voor het eerst weer eens naar de rijvereniging, ben ik na mijn breuk niet meer geweest
dus tot later
tju, petje af....klussen met kinderen is niet ideaalCitaat:Hoeveelheid werk valt mee al is het een flink oppervlakte ( hele benedenverdieping) maar met 2 kinderen die rondrennen en aandacht willen is dat lastig en doen wij het nu etappes van 10m2 per keer
zoefie schreef:haha, een zadelfetjist. Ik had dat heel erg met verschillende zadels gehad....voor nu ben ik even rustig. Maar wie weet....Ik heb toch weer mijn oog laten vallen op een vaquera zade
hoef ik dat ook weer niet meer uit te proberenCitaat:Zó! Spierpijn! Eitjes lossen dat toch niet op