Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MarjanB schreef:Oh man net bericht in de buurtapp, paarden van iemand uit de straat ontsnapt. Heb m’n beweging gehad, gelukkig hebben ze de paarden verderop gevangen. Ze gingen heel hard!
Is wel echt een angst van me dat ze ontsnappen dus gelijk weer een bevestiging dat ik nog een stuk moet afzetten dat ze niet zo de straat op kunnen.
Lynn_Nikita schreef:Bedankt voor de link Mooney.
Wat vervelend van je paard, waardoor is het gescheurd? dat is een rot plek inderdaad. Is ze opgevoeld of hoe is het gebeurd?
mooney schreef:Lynn_Nikita schreef:Bedankt voor de link Mooney.
Wat vervelend van je paard, waardoor is het gescheurd? dat is een rot plek inderdaad. Is ze opgevoeld of hoe is het gebeurd?
Opgevoeld voor gynaecologisch onderzoek inderdaad (plan was 2 veulentjes volgend jaar, dat is nu even heel hard neergeslagen). Helemaal niets geks gebeurd, dus hele dikke pech dat het kapot is gegaan. En daarna hele dikke pech met complicatie op complicatie. Zijn ondertussen heel veel stress, duizenden euro's en veel tijd verder maar het is nog steeds goed mogelijk dat ze het niet gaat halen, dus dikke ellende. Ze is gelukkig niet al de tijd ellendig, op de goede dagen ziet ze er best fit uit en ze glanst als een spiegel.
Maar ze knapt steeds op en dan valt ze weer terug met een nieuwe complicatie als ze bijna goed genoeg is om naar huis te komen. We hebben ondertussen al een allergische reactie gehad op de medicatie, waardoor ze is gevallen en alle benen en hoofd open had, daarna onhoudbare diarree waar ze dusdanig van verzwakte dat we plasma transfusie nodig hadden om haar weer op de been te krijgen, daarna bacteriele infectie en nu weer een abces in de endeldarm wat we gisteren via de darm open hebben moeten laten maken omdat het anders einde verhaal was omdat het de darm compleet blokkeerde.
MarjanB schreef:Oh man net bericht in de buurtapp, paarden van iemand uit de straat ontsnapt. Heb m’n beweging gehad, gelukkig hebben ze de paarden verderop gevangen. Ze gingen heel hard!
Is wel echt een angst van me dat ze ontsnappen dus gelijk weer een bevestiging dat ik nog een stuk moet afzetten dat ze niet zo de straat op kunnen.