turtlelito schreef:He grappig, dan zaten wij in dezelfde rit Equibedding. Ik heb nl ook zaterdag geleverd gekregen. Volle pallet, waar ik bijna een jaar mee doe (ik gebruik voor 2 stallen in totaal 1 zak per week). Stal wordt wel gebruikt als schuilstal, staat altijd open en paarden kunnen kiezen of ze naar binnen komen. Ze zijn zo vriendelijk om vrijwel nooit binnen te mesten, dat scheelt wel echt een hoop
.
En hetzelfde hier met bijlezen: ik hou het bijlezen net bij, maar kom aan posten bijna nooit toe omdat ik dan eerst eigenlijk een fatsoenlijke bijleespost wil maken
Dan komt mijn kennismakingspakket ook bij jou vandaan denk ik?
Mijn vader is die toen wezen ophalen (die riep toen ''ik weet niet wat je besteld hebt Angela, maar die vrouw was écht enthousiast, of ze krijgt goed betaald om zo te doen'' )
Nooit binnen mesten zouden de mijne ook wel mogen leren.. Heb elke morgen een hoop of 6 binnen liggen met dit nederlandse weer.. En binnen plassen vinden ze ook fijn

(Heb nu ook nog 3 kippen en een haan erbij lopen, die vinden het een goeie hobby om die hele stal op zijn kop te zetten elke dag