Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sure_lee

Re: Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 10:21

Snuffelen is ook leuk haha. Ik zal wel even een apart topic maken voor een uitje naar Kramer!

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 10:22

Kramer kreeg ik vorige week toevallig weer een nieuwe catalogus van.
Ze hebben daar als een van de weinigen een vliegenmasker die bij ons trekpaard past :)
Verder bestel ik er niet zo veel eigenlijk. Had leuk geweest als ze meer in maatje groot zouden hebben, maar dat valt een beetje tegen.

Verder hier ook koud en nat, mooi weer om binnen te werken ;)

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 10:28

kvulden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 10:52

Ik ben nog geheel onbekend met Kramer.
Poeh ik dacht dat het lekker weer zou worden, mijn telefoon zei 4 graden warmer dan gisteren, maar met dat windje lijkt het weer veel kouder. Ik hoop dat ik vanmiddag nog even tijd heb om Marinka nog eens op de trailer te zetten. Nu eerst voeren en mesten en dan belastingzaken

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 11:16

Ja, dat moet ook weer....

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 11:33

hypos alvast gefeliciteerd, leuke tijd gewenst met de voorbereidingen.
grote pony waar ga je met dat meisje heen :D

hier ook behoorlijk frisjes maar tenminste droog
gisteren zag het er smorgens zo mooi uit maar eer ik net na de middag terug was van winkelen , begon het weer te bakken van de regen :r

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 12:02

Heeft er iemand zelf een website gebouwd? Waar?
Ik stoei met Blockwise en vindt deze heeeeeeel vervelend.

J508

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 12:39

Jullie gaan echt supersnel! Paar dagen minder tijd om mee te praten en ik loop meteen weer heel wat blz achter!

Ik zag dat verschillende mensen op vakantie gaan met paarden. Lijkt mij superleuk om een keer te doen, maar voorlopig is het (om heel veel verschillende redenen) sowieso al echt jaren geleden dat ik een buitenritje heb gemaakt. Dus eerst daar maar eens aan werken, en dan hopelijk over een tijdje dat ik iemand zo gek kan krijgen om langere tochten ook te gaan maken. Geen van mijn vrienden rijdt paard, dus dan is het natuurlijk ook al iets lastiger.

Ik heb laatst voor het eerst iets bij Kramer besteld, vond wel leuke dingen in de catalogus maar moet streng zijn voor mijzelf en ik heb nu niks nieuws nodig (hoewel er wel een mooie taupe rijbroek in stond, en ik heb alleen donkere rijbroeken... vriendlief grapte toevallig vanmorgen nog dat ik vast nog iets paard-gerelateerds ging online shoppen vandaag).

Trekpaarden vind ik ook machtig mooi om te zien, heb er ooit op een gereden, vond het zo gaaf! Maar heb voor mijzelf toch hele andere paarden.

Antheman, ik heb een website gebouwd met Weebly. Je moet wel iets betalen volgens mij om daar een website op te kunnen maken maar het werkt super simpel en heel intuïtief. Ik ben (zeker voor mijn generatie :x ) best een digibeet maar hiermee had ik in een middag een website in elkaar gezet voor mijn thesisonderzoek.

Alle andere dingen ben ik al weer vergeten wat iedereen heeft verteld, maar ik moet nu echt weer hard aan mijn stage.

Martje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 13:24

Zo net terug uit dld. "Even" marstall gehaald hihi

Ga zo even rijden. Toet mee ernaast.
Tis idd erg fris buiten maat goed aankleden en dan komt het goed!

Kramer zit in bremen toch? Ik heb wel eens gehoord dat het niet de moeite waard is om heen te gaan. Schijnt erg tegen te vallen

Licor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 13:58

Kramer zit op meerdere plekken.. op 25/30 minuten rijden van mij zit er ook eentje en ik kom daar graag.. slaag ook meestal wel :)

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 14:02

Kreeg bij mijn moeder altijd reclame van Kramer. Leuke spullen, leuke prijzen.
Loesdau trouwens ook!

Zo gauw ff wat eten. Half uurtje en dan komen de kids voor het feestje!

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 14:08

Net bij mijn vriendin geweest (met de hersenbloeding). Gelukkig is ze er redelijk uit gekomen. Maar heel veel beperkingen. Het gebeurde haar om half 10 's ichtends en ze werd pas 7 uur 's avonds gevonden. Maakt je ineens heel bewust. Kan mij ook gebeuren. Ben hier ook altijd alleen.

Was van plan te rijden vanmiddag, maar sla m even over. Te veel andere dingen en zowel dochter als ik teveel spierpijn.

Heb ook redelijk vaak bij Kramer gekocht. Maar heb nu niks nodig. Een nieuw vliegenmasker voor mijn Belg misschien. Maar dat komt later.

Daan_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 14:21

Fabster wat heftig zeg! Was ze al die tijd dat ze op hulp lag te wachten bij bewust zijn of niet? Het is eng ja, kan iedereen overkomen...

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 14:40

Nee, ze was bewusteloos. Gelukkig maar. Anders lig je daar uren te wachten. Vreselijk! Maar ze is naar omstandigheden best goed, gelukkig. Alleen loop je dan weer tegen praktische problemen aan, als je weer thuis bent. Ze moet 2 x pw naar het ziekenhuis voor therapie. Maar je mag natuurlijk geen auto rijden. 1 x pw ga ik haar rijden. Maar de paarden mesten lukt dus niet. Dan is paarden aan huis ook een toestand, hoor! Dat is het met griep al, maar dit is wel lange termijn k*t....

Ik vind paarden aan huis echt heel tof (al stond ik vanmorgen ook te janken toen ze weer vanalles gesloopt hadden en ik een lel op mijn neus kreeg bij de boel weer in het gareel te krijgen...), maar je moet niks gaan mankeren. Dan wordt het wel heel zwaar.

Foreverkliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 14:50

Ik wil mee naar kramer!! Geweldige site vind ik dat wordt altijd zwaar hebberig van de catalogus. En heb nog wel een wensenlijstje. Alleen op vrijdag gaat niet lukken ik ben echt van de weekenden afhankelijk voor leuke dingen -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 15:11

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 15:17

die vond ik heel snel kapotgaan, ik heb de gewone slowfeednetten van EJ, die gaan al 4 jaar mee, en de grote kan ook netzoveel in

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 15:18

Die heb ik gehad, ja. Ik vond ze totaal waardeloos. Je kan ze gewoon aan de boxdeur spijlen ophangen. Ik had ze aan muurringen hangen. Schieten niet zomaar los. Maar ze waren echt heel snel kapot. Binnen een maand al, volgens mij. De mazen zijn klein, dus de paarden gaan er enorm hard aan trekken. En daar zijn ze blijkbaar niet op berekend. Ik heb soortgelijke bij Huck besteld. Ook met 2x2 mazen. Die gaan een stuk langer mee (al krijgen ze die ook stuk), maar daar hangt ook een ander prijskaartje aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 15:19

Bedoelde alleen de vorm, wil wel een rechthoek want hij komt aan de stalwand te hangen. Vind die ronde veel te gevaarlijk dan.

Dacht anders aan een aanhangernet, die lijken mij ook mooi stevig. Als ik ze dubbel vouw zijn ze ook rechthoekig.

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 15:40

Die heb ik gehad, ja. Ik vond ze totaal waardeloos. Je kan ze gewoon aan de boxdeur spijlen ophangen. Ik had ze aan muurringen hangen. Schieten niet zomaar los. Maar ze waren echt heel snel kapot. Binnen een maand al, volgens mij. De mazen zijn klein, dus de paarden gaan er enorm hard aan trekken. En daar zijn ze blijkbaar niet op berekend. Ik heb soortgelijke bij Huck besteld. Ook met 2x2 mazen. Die gaan een stuk langer mee (al krijgen ze die ook stuk), maar daar hangt ook een ander prijskaartje aan.

kvulden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 16:40

Antheman schreef:
Heeft er iemand zelf een website gebouwd? Waar?
Ik stoei met Blockwise en vindt deze heeeeeeel vervelend.

Ja ik. En mijn zoon van 16 doet het om wat zakgeld te verdienen. Wat wil je weten?

kvulden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 16:46

Uitzicht van achter mijn bureau. Zie haar er lekker bij liggen. Zo is werken echt geen straf.
Afbeelding

Monmaster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 16:48

Afrab, wij zitten niet zo heel veel uit elkaar... Ik woon op 10 minuten van Ooteman...
Wie weet kunnen we eens samen rijden?

Ja, met zaken zoals een hersenbloeding, word je keihard met je neus op de feiten gedrukt.... Wat fijn dat je dat kan doen voor je vriendin....

Kvulden... Dat is idd een fijn uitzicht....heerlijk om zo achter je bureau te zitten, kom je wel aan werken toe dan?

Nou ik ga ff rijden... Nu schijnt de zon.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 17:16

Dat is wel een leuk idee Monmaster.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 17:51

@kvulden: dat zou ik ook graag willen. Helaas zie ik alleen de buurpaarden :D