Oooh, pappa is heel gaaf!!
Longhors 
Die van de welkoop ga ik in de gaten houden, staat dat dan in de folder en op de website ofzo? Welkoop zit nog geen km van mijn werk dus daar inleveren zou erg makkelijk zijn!
Ik geef toe, Shetlanders met een fjordencoupe vind ik superstoer, maar ik heb toch echt wel een zwak voor lange manen, al hoeft het niet tot de grond, gewoon tot de oksel ofzo
Toevallig vandaag mn beide Tinkers helemaal uitgekamd. Meestal zitten de manen in de vlechten, eens in de maand ofzo haal ik het los en doe ik het opnieuw.
De meiden

De heren

Stiekem ben ik erg blij, Caily en Lola gingen niet zo goed meer samen, Lola was iewat veel te brutaal en Caily had daar geen zin in en ipv opvoedkundig op dr plek zetten mepte ze zodanig van zich af dat Lola veilig achter Bo bleef staan. Caily en Lola zijn echt van mij, Bo is in bruikleen en het veulen is verkocht, dus de dames zijn toch wel min of meer tot elkaar veroordeeld. Nu zie ik sinds een paar dagen dat ze elkaar juist gaan opzoeken, heel raar. Met voeren is het ook duidelijk nu een dames en een heren kamp, of ze staan met zn vieren bij een bak, ook erg gezellig.

En vanavond voor de tweede keer alleen een rondje buiten gedaan met Bo, braaf paard is dat toch! Nooit gedacht van te voren, maar zo heerlijk. Nu Caily al een behoorlijke tijd uit de running is, is het heerlijk om gewoon een paard te kunnen pakken en te gaan, even alleen op de wereld gevoel.