Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) en een zelf gebouwd afdak van 9x3m ervoor. De wei is +/-2500m2 en 38x20 daarvan gebruik ik ook als bak. We hebben ook nog extra grasveld rondom onze vijver wat in princiepe onze eigen tuin is, maar daar kunnen de paarden ook grazen. Ik zit op zandgrond en omdat ik nu met een HBer zit overweeg ik de bak te laten keren en een pad van de paddock naar de bak te leggen, zodat de HBer daar altijd kan lopen en het oudje altijd op haar gemak op de wei kan staan. Dat is nu nog wel een issue omdat de paddock aan de ene kant van het perceel ligt en de wei vanaf daar met een dunne strook naar de andere kant van het perceel uitbreid. Ik zit in mijn middag pauze en na het werk altijd zo lang mogelijk op de wei met mijn oudje omdat ze alleen niets eet (Thank god voor thuiswerken 
) 

Nu al blij terwijl hij pas net begonnen is. Over een uurtje of 3 is hij wel klaar, dan kunnen we het resultaat showen.                                                         

monsera schreef:@sky_britt
Ik snap je punt heb hier ook niet zo veel gras. Maar zou toch kiezen voor de bak te keren en een pad te maken. Zo kan krijgen ze wel veel meer beweging door heen en weer te kunnen lopen en kun je ook wat verrijking toe passen om het nog leuker te maken om heen en weer te lopen.
In mijn ogen op de lange termijn leuker.

178 kleine baaltjes, daar komen we wel een heel eind mee.

Malenka schreef:Ik zou willen dat wij kunnen keren als ik die bedragen zo lees. Dat is echt een fractie van roosters en zand/lava opbrengen. Maar hier is het tot 9 meter diep puur klei. Dus we hebben geen keus.
 .