*ik ben weer aan het proberen bij te blijven hier.. Sinds april woon ik op het plek waar mijn paardjes sinds januari liepen. En op de een of andere manier heb ik zó ontzettend mijn best moeten doen mijn draai te vinden met zaken naast ''beestjesmanagen'' (waar ik ontzéttend van geniet) dat ik heel bokt en soortgelijke dingen niet meer trok

Lees hier weer veel over regen/blub en maatregelen om het ''droog'' te houden. Hier na 24u regen ook echt moeten opgeven mijn twee vikingen op het gras te laten (kleigrond).
Wat betreft stalbodem, hier strokorrels (van equibedding, met de knullige website

)
Ik heb in januari het kennismakingspakket laten komen, en afgelopen weekend mijn laatste zak in de schuilstal gegooid.
Nu ligt die niet vol, maar heb ik een eilandje met bodembedekking waar 1 paard uitgestrekt op kan liggen, verder is het rubberen matten, mijn Fjordje vindt dat ook een prima ondergrond voor een dutje.
Heb afgelopen weekend 50 zakken strokorrels geleverd gekregen, dus de komende 3 jaar zijn we voorzien ofzo
Hier is het verbruik aan korrels heel erg afhankelijk van het weer... Als het droog-ig is zijn de jongens voornamelijk buiten, maar als het nederlands pisweer is dan staan ze gerust 18u binnen te bivakkeren...