Ah duidelijk DF! En begrijpelijk ook.
Mijn paard was altijd laagste in rang dus ik was ook bang dat die pony’s het zouden domineren, maar hij is nu helemaal the man en dus ook evt de baas

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DubbelFun schreef:Het is een heerlijk ding, met hem zou ik zo voor een kleintje er bij gaanCitaat:Heb je ze in de winter in de nacht op stal of is het voor in de schuilstal?
Eigenlijk heb ik Boon alleen maar op stal als het de hele dag geregend heeft en het zand dus echt zeiknat is. Ik wil gewoon niet dat ze met haar 23 's nachts op nat zand moet slapen.
Vroeger (voor Peps) had ik dan gewoon de stal open staan en kon ze binnen liggen als ze dat wilde (wat ze ook deed), maar nu durf ik dat niet voor het geval Peps er ook bij wil en ze ruzie krijgen.
Die kleine gaat nl al aardig wat 'ik kan je wel hebben' gedrag vertonen. Ik zag vandaag voor de 3x dat het kontje omhoog kwam toen Boon ook uit de hooibak waar hij stond wilde eten![]()
Ik hoop dat ze hem eens op zijn plek gaat zetten, want ik zit niet te wachten op een kreupele Boon omdat die kleine tegen haar benen aan schopt.
In de schuilstal ligt gewoon zand (droog), maar daar zie ik nooit plekken dat ze er in gelegen heeft.
Horseloverl schreef:Ik krijg binnenkort houtchips. Heel benieuwd wat dat gaat doen. Mijn bak is altijd drama of mul of glad
belle_boef schreef:Robijtjah. Is jullie track overal zo breed? En wat doen jullie met de bebossing tussen de tracks?
DubbelFun schreef:Horseloverl schreef:Ik krijg binnenkort houtchips. Heel benieuwd wat dat gaat doen. Mijn bak is altijd drama of mul of glad
Ik heb vroeger ook een korte tijd houtchips inde paddock gehad. Was leuk toen ze net lagen, alhoewel ik door de scherpte wel eens wat wondjes aan de koten heb gehad.
Na dik een jaar begon de ellende; het water liep niet meer weg. Na 2 jaar was het een ondoordringbare laag geworden en heb ik alles er uit kunnen laten halen.
Dus mijn paddock is bij droog weer snel te droog, maar dat liever dan een heel lang nat blijvende bak.