Ini de wei heb ik geen mestkevers (geen mest ), maar in de paddock des te meer. Elke dag zie ik gaten onder de hopen en soms mooi schoon (opgegraven) zand er naast
Anoniem
Geplaatst: 08-09-15 13:21
Oh die van mij doet haar paspoortnaam: MiniMe van de paasei Hoeve nog elke dag eer aan... Kost mij ook meer per maand dan mijn grote, waar ik eventueel nog op rijden kan. Maar ze is het mij meer dan waard. Arrogant en stronteigenwijs en wil je er op rijden kan je rustig een echte rodeo verwachten, maar bij tijd en wijle oh zo lief en zal je nooit trappen of bijten en slim dat ze is...
Tinky12
Geplaatst: 08-09-15 13:25
Mijn vriend wil graag een AMH'tje en dinnetje fokt ze...hele mooie.We zijn op haar stoeterij geweest en hij was helemaal flieft Maar ik vind dat we er zat hebben
pol013
Geplaatst: 08-09-15 13:26
Voor onze shetlander hebben we zelfs 200 euro betaald. we konden op hetzelfde adres een pony met papieren ophalen voor niets. Zelf een koppeltje voor niets. Maar mijn vriend wilde perse deze
Achter het behang plakken kan ik die van ons ook regelmatig maar ze doet het wel echt super verder. Is niet bang van mijn 2 mannen. Heeft er 1 zelfs helemaal onder de duim (herinneren jullie je het filmpje met die springveer shetlander nog?) maar blijft nu goed achter de draad en is niet bang als ze alleen op stal of de wei blijft.
Mest wegwerken hebben ze hier nog niet zo veel gedaan maar vindt wel regelmatig gaten onder een mesthoop als ik op het einde van de dag opruim.
Laatst bijgewerkt door pol013 op 08-09-15 13:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Tinky12
Geplaatst: 08-09-15 13:28
Even spammen..mijn vriend met kruimeltje...heb goed zakken uitgeklopt voordat we weggingen
Al die kruimels zijn zo erg bij haar...ze kruipen in je nek en het liefst op schoot
Yontheke
Geplaatst: 08-09-15 13:36
Ik heb mijn shet zelfs 250 betaald. Hengstenmormel van 2 jaar toen maar wel crème dun van kleur. In mijn ogen eerder red dun want hij is bijna ros maar op papier staat crème dun. Maar komt wel van een hele fijne fokker bij ons in het dorp. Gratis gebracht. Mocht hem een week op proef hebben en als het niet zou klikken mocht ik gewoon een andere uitkiezen. Hele fijne correcte mensen! Zou er zo weer een gaan halen. Mijn man heeft onze Buddy trouwens ook gekozen. Mij boeide het op die moment niet zo erg. Ik moest dezelfde week mijn haflinger laten inslapen en de shet moest er gewoon voor zorgen dat Andor niet alleen kwam te staan. Die haf was er echt eentje uit de duizend.
Tinky12
Geplaatst: 08-09-15 13:40
Moest even zoeken maar deze moet ik ook nog even spammen
kristelhans
Geplaatst: 08-09-15 14:01
Tinky12 schreef:
Mijn vriend wil graag een AMH'tje en dinnetje fokt ze...hele mooie.We zijn op haar stoeterij geweest en hij was helemaal flieft Maar ik vind dat we er zat hebben
De eerste keer dat ik zo'n opgegeten hoop zag had ik echt zoiets van wtf... Toen zag ik de beesten en dacht ik minimaal dat mijn paarden doodgingen haha.
Mijn shetje was 350 volgens mij. Maar ze is ook megabraaf onder het zadel en voor de kar. Dus ik vond het haar zeker waard. Dit was afgelopen weekend toen ze weer kinderpony mocht spelen... Mijn haf kan dat trouwens ook goed!
Tinky12
Geplaatst: 08-09-15 14:09
Ik vind 350 voor een gruwelijk brave pony echt geen geld.Die zijn hun gewicht echt in goud waard
En voor degene die een vriend hebben die niet aan een shet of mini willen.Gewoon tussen neus en lippen door eens langs gaan.Met neus op kleintje drukken en dan zeggen...gut...ist geen snoepje??
Hihi, hier is in het voorjaar altijd ponymarkt en HIJ wilde daar heen en toen zag ik ook wel dat ie het heel leuk vond en hij had ook wel een mening over of ze wel of niet mooi waren. Witten vallen af.
Yontheke
Geplaatst: 08-09-15 14:14
Mjah, mijne beet en sloeg en had nog nooit een halster aangehad
Ik wil echt heel graag weer een haflinger...
Maar het is zoon schatje
Tinky12
Geplaatst: 08-09-15 14:22
Met aalstreep en haar kun je niet genoeg hebben...
Anoniem
Geplaatst: 08-09-15 14:23
Ooooooh zo very cute die beestjes!!
Hier komt geen sletjander, ik heb al moeite om mijn D pony achter het draad te houden . Heb nu 4 draden en daar blijft hij gelukkig (vooralsnog) achter.
Yontheke
Geplaatst: 08-09-15 14:23
Het is een wilde leeuw die ja Ben er helemaal verliefd op!
Kirrr
Geplaatst: 08-09-15 14:24
Ik begrijp de shetlander liefde niet. Vind ze leuk ergens anders, maar hoef ze zelf niet te hebben.
Sorry
palousa_boy
Geplaatst: 08-09-15 14:27
Shetten gaan we hier niet aan beginnen, een andere pony zoals een welsh is wat waarschijnlijker
Kevers hebben we ook lopen, al kunnen die alle mest niet aan om te verwerken vrijdag ff met de sleep er doorheen want ze geven zaterdag regen af, dan kan het mooi inregenen. Vanmiddag maar een poging doen om het riet en onkruid een beetje te maaien anders heeft slepen nieteens zin.
Hihi, Kirr, maakt toch niks uit, ieder z'n ding! Ik ben er mee opgegroeid en ben er zooo vaak af gestuiterd en dan ging er weer een vandoor en uren poetsplezier en knuffelsessies.. ik heb 2 leuke rijpaarden maar voor erbij lijkt het me zo gezellig.. soort van verzameldrift misschien.
Shet hebben we hier ook. Wel 600 voor betaald, maar haar gewicht in goud waard! Echt superlief voor de kinderen, maar nu kan ze het toch echt niet meer aan (had gehoopt dat ze het langer vol zou houden, maar kinderen worden haar te zwaar door lichamelijke problemen). Had het wel over voor een brave kinderpony Maar zodra ze er niet meer is, dan houden we het bij onze B-ponies (2)