Karin_deB schreef:Ik ruim gewoon op (lees: gooi weg) als mn man er niet bij is.
Hij mist het niet en ik ben blij dat de zooi weg is
Dat doe ik ook.
Ook met (kapot) spul van de kinderen of van die prul van de Action.
Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Maartje_M schreef:Ah toch nog snel een huisje voor Prim gevonden dus. Dubbel gevoel of is het goed zo?
YoniB schreef:Hoi! Ik lees al een tijdje mee, mijn droom is om uiteindelijk paarden aan huis te houden. Dat is voorlopig nog niet aan de orde dus het bleef bij meelezen. Nu zie ik echter dat het over stalling (en een huis) bij Geldrop gaat? Daar woon ik, dus wie weet kan ik je helpen met wat tips. Waar ben je naar op zoek? Als je er niks aan hebt gewoon zeggen hoor!
Azmay schreef:Robijntjah schreef:Jammer, wij staan net vol anders had je bij ons wel terecht gekund.
Weet niet eens waar jij woont bedenk ik me
Heb in principe voor tijdelijk al wel wat, daar gaat ze dan over 3 maanden heen maar lijkt me niet heel ideaal dus ik kijk wel rustig verder.
Robijntjah schreef:Nog net in Limburg maar 20 minuutjes van Geldrop af als je dicht bij de afslag van de a67 zit.
Mocht er iemand weg gaan voor die tijd geef ik wel even een gil.
Robijntjah schreef:Geen probleem dan hou ik mijn oren en ogen voor je open. Begreep dat Boukje ook weggaat uit het bos..
Karin_deB schreef:De mensheid is echt verrot. Geen greintje fatsoen voor eigen volk en dieren.