Karin_deB schreef:Ik ruim gewoon op (lees: gooi weg) als mn man er niet bij is.
Hij mist het niet en ik ben blij dat de zooi weg is
Dat doe ik ook.
Ook met (kapot) spul van de kinderen of van die prul van de Action.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en ik zie hem niet, dus ik vind dat prima hahaha
Maartje_M schreef:Ah toch nog snel een huisje voor Prim gevonden dus. Dubbel gevoel of is het goed zo?

YoniB schreef:Hoi! Ik lees al een tijdje mee, mijn droom is om uiteindelijk paarden aan huis te houden. Dat is voorlopig nog niet aan de orde dus het bleef bij meelezen. Nu zie ik echter dat het over stalling (en een huis) bij Geldrop gaat? Daar woon ik, dus wie weet kan ik je helpen met wat tips. Waar ben je naar op zoek? Als je er niks aan hebt gewoon zeggen hoor!
Dus we konden ons splitsen. Ik was bij de paarden kijken die stonden er allemaal (behalve plop-oog-Splash
) rustig bij en stonden lekker te kijken naar het vuurwerk. Maar de mini's waren erg onrustig, met Kaatje als aanstichtster. Die was op een gegeven moment zo in paniek dat ze over het hek sprong, wat te hoog is, waardoor het hele hek stuk ging. Gelukkig was die vriendin dus in de buurt en kon ze het hek net op tijd omhoog trekken, waardoor Kevin binnen bleef en we dus maar 1 los paardje hadden. Kevin heeft de hele tijd naar d'r lopen roepen en vriendlief heeft d'r weer teruggedreven de paddock in (met Brego blaffend achter 'm aan, die het wel een leuk spelletje vond
), terwijl ik Kevin bij het open deurtje weg hield
En dat allemaal met ieder een champagneglas in de hand
Dan is ze toch nog véél te schuw om aan te schieten, die was echt niet meer te pakken geweest, en ze fokt Kevin dan zo op, dat die alleen maar achter d'r aan gaat rennen. Dus ben blij dat we Kevin binnen konden houden en dat ze toch zo graag samen zijn dat ze soort van 'uit zichzelf', onder enige dwang, weer terug kwam.. daarna maar in hun stalletje opgesloten, want ze zou het zo weer proberen, met het licht aan en toen is het verder rustig verlopen
Zo sneu om te zien. En dat terwijl het vuurwerk bij ons écht een heel end verder weg afgestoken werd. We hadden de hond zelfs mee naar buiten, zodat ie het goed kon zien, en dat kon qua geluid prima voor z'n oortjes.. maar toch, Kaatje was echt zwaar in paniek 
Dus ik kijk ze boos aan, steekt er 1 zo'n ventje z'n middelvinger op terwijl een ander een rotje áchter de trailer gooit... echt... dan moet ik me ZO inhouden om niet alles stil te zetten, uit te stappen en ze even mores te leren.. maar ben bang dat ik dan mezelf verlies en ze niet meer opstaan
En dan mag ik zitten
Schiet ik nog niks mee op, want zij krijgen alleen maar een grotere hekel aan paarden en paardenmeisjes, dus zullen ze het volgend jaar alleen maar fanatieker doen.... dus, als er een vuurwerkverbod komt, gaat hier ook de vlag uit... echt, kokend van woede ben ik verder gereden..
Zag gelukkig op de camera dat ze ff schrokken, maar verder niks 

Azmay schreef:Robijntjah schreef:Jammer, wij staan net vol anders had je bij ons wel terecht gekund.
Weet niet eens waar jij woont bedenk ik me
Heb in principe voor tijdelijk al wel wat, daar gaat ze dan over 3 maanden heen maar lijkt me niet heel ideaal dus ik kijk wel rustig verder.
Robijntjah schreef:Nog net in Limburg maar 20 minuutjes van Geldrop af als je dicht bij de afslag van de a67 zit.
Mocht er iemand weg gaan voor die tijd geef ik wel even een gil.
Robijntjah schreef:Geen probleem dan hou ik mijn oren en ogen voor je open. Begreep dat Boukje ook weggaat uit het bos..

Karin_deB schreef:De mensheid is echt verrot. Geen greintje fatsoen voor eigen volk en dieren.

maar hebben er gewoon schijt aan... ik weet 't niet, maar hoop dat m'n blik genoeg heeft gezegd
Denk het wel... of ze er van onder de indruk zijn is een tweede 
Gelukkig was d'r man (
) Kevin bij d'r om haar te beschermen

Had ik bij onze housewarming gekregen van een groepje vriendinnen. Gemaakt door dezelfde kunstenares als die de naambordjes van de andere paarden heeft gemaakt, zij kan dat zo mooi