Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Met veel pijn en moeite kreeg ik wat papieren handdoekjes in mijn handen gedrukt
Op een gegeven moment maar een hand naar boven gestoken om mij voor te stellen,kwamen ze een voor een even met hun gezicht naar beneden om zich voor te stellen,vond erg comisch zo die co's
gezellig zo.Heeft de terrshouder er geen problemen mee?? Ik ben wel eens mijn paspoort op wezen halen bij de deelraad met Fax en Beer
Genieten van het mooie weer!
Wonder boven wonder had ik ondanks de harde knal geen hersenschudding.Ook geen moment pijn aan gehad,zelfs niet toen de 1e hulp arts mijn schedel via de wond aftastte om ze voelen wat de schade was binnenin.
Gewoon weer in elkaar plakken en gaan met die handel
Fabster schreef:Wielrenners zijn inderdaad vaak niet helemaal tof.
er zijn een aantal cafés hier in het dorp waar je met je paard het terras op mag, die kijken daar niet meer van op
sommige klanten nog wel hoor, haha, die gezichten dan als ze het café uitstappen en er staat zo'n bende paarden.Lynn_Nikita schreef:Hoe gaat het met de zwangerschap van je vriendin palousa?
volgens mij volgende week ofzo weer een echo dus dan kunnen we weer zien of het binnen idd goed gaat.
) pijntjes na (nog) niet erg veel last van. palousa_boy schreef:Lynn_Nikita schreef:Hoe gaat het met de zwangerschap van je vriendin palousa?
Voor zo ver we van buiten kunnen zien gaat het goedvolgens mij volgende week ofzo weer een echo dus dan kunnen we weer zien of het binnen idd goed gaat.
Verder heeft ze er op de gebruikelijke (zegt men, ik ben ook geen expert) pijntjes na (nog) niet erg veel last van.
lizy29 schreef:Fabster schreef:Haha! Je krijgt er heeeel veel voor terug! Zeggen ze ook van kinderen![]()
We hadden ook kunnen gaan dammen met zijn allen.....
Dammen is levensgevaarlijk. Voor je het weet heb je een splinter in je vinger, gaat dat ontsteken, weefsel sterft af en moet hij geamputeerd worden
Hilary schreef:Tinky12 schreef:Ik zei altijd..."Een goede ruiter is een zandruiter"Je moet ook leren vallen
Ik ken een manege waar ze veel doen met stickers / stempels om diploma's te halen; poetsdiploma, opzadeldiploma, afzadeldiploma. Maar ook: zandruiterdiploma

worden ze inderdaad wel braaf van.
), er zijn blinde bochten en er komen kuddes wielrenners voorbij. Pony in de berm, ik op de fietsstrook. Mijn rechterbeen staat op de step, mijn linkerbeen gebruik ik als afstandhouder, anders tikken ze je nog aan ook 
Die keken nogal vaag opzij, maar deden gelukkig niks. Toch er maar even achteraan geschreeuwd dat ie links moet inhalen en z'n k*tbel moet gebruiken.