Agossie spatter, een platte kat is niet leuk
. Jos en zijn mandarijn zijn grappig. Hier 2 katten, die elkaar gedogen, maar no way, dat ze bij elkaar gaan liggen.
Scheren heb ik jarenlang gedaan bij merrielief. Ik deed het altijd zelf omdat ze dan eigenlijk alles toelaat. Ze is nogal eenkennig. Nadat ze een aantal keer zo koud bij het binnenzetten heb ik besloten niet meer te scheren. Nu alleen een streep op de onderhals gedaan. Ze heeft het nog wel warm tijdens het rijden, maar dan stap ik gewoon wat langer uit, langs de weg.
vivat ik zou ook geen moeite hebben met een beetje reistijd/kilometers. Ik ga eens even kijken of ik wat kan aanpassen.
Abbey wat fijn dat het de goede kant op lijkt te gaan!
Die poezels en hond van horsies
, wat een schattig gezicht. 
Verdrietig van je paard, heb het verhaal wel gehoord van Iris geloof ik.. Ik wil het dekje wel overnemen als je wilt! Misschien zien we elkaar op de volgende ijslanderwedstrijd? (je weet het misschien niet, maar ik ben dan Elsa's grootste fan
)
Wij hebben sinds enkele dagen een nieuwe kat uit het asiel, hij verstopt zich de hele dag onder de zetel
Wat heb jij veel katten!
, nu blijft hij nog mooi aan huis en ik wil dat zo houden. We hebben hem als stalkat om de muizen weg te houden, maar het is zo'n lief en aanhankelijk dier dat hij de laatste tijd toch ook vaak binnen te vinden is