Ik kan alleen buiten rijden. Nou vind ik dat met de Veluwe als 'achtertuin' niet zo erg

Mijn grote paddock is net groot genoeg om in te longeren, maar daar heeft paardlief een bloedhekel aan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_PatriciaH schreef:Ja heel klote, we willen zo graag wat verbouwen aan ons nieuwe huis en de bak/paddock opknappen maar je kan gewoon niet omdat je met dubbele kosten zit en geen idee hebt of je je spaargeld voor een niet verkocht huis nodig hebt![]()
Hoe lang staat jullie huis al te koop pmarena?
Santos_05 schreef:Via mijn schoonouders... het ouderlijk huis van manlief![]()
@Michellee, wat wil je gaan doen met je paarden? Heb je 'buitenritten' paarden / bak in de buurt die je kan gebruiken / enz. Dat weegt wel mee met je keuze.
Wij hadden geen bak, maar dan kan je in de winter of bij regen niets beginnen... alleen buitenritten maken. Ik kon wel bij buren in de bak, maar dan voelde ik me toch bezwaard om vaak daar heen te gaan (en in het donker niet veilig).... dus dat hangt af van je keuze van de indeling
_PatriciaH schreef:Ze geven aan dat het een gekeerde bak en paddock is zonder drainage. De paddock zak je veel meer in weg en is veel sompiger dan de bak daar is het wel nat maar zak je niet een kilometer in weg. In de bak daar ligt veel witter zand op dan in de paddock dus ik heb het idee dat ze in de bak nog wel extra zand hebben gestort.
De paddock is overigens wel al droger dan op de foto maar ja morgen voorspellen ze weer 11mm regen en het water kan nergens heen...
Dit is de bak, heel anders dan de paddock. Wel nat maar alleen de bovenste laag. Paddock is echt bagger en je zuigt gewoon vast.
Bak:
[ [url=m/BCIZNu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Paddock:
[ [url=m/5hDiGs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn man was zo lief om de bak en paddock te slepen terwijl het zo nat was...Hij dacht dat het dan wel meer weg zou lopen maar het is er alleen maar beroerder van geworden
_Michelleee schreef:Leveren van 80 m³ (120 ton) grof scheldenzand .
Lazergestuurd niveleren van 120 ton grof scheldezand op 10 cm dikte op het steengruis.[/i][/b]
Klinkt dit een beetje logisch???