Bowen schreef:Hippotha schreef:Nee, ik doe daar niets aan. Soms na veel en lang werken heb ik daar geen tijd voor of zin in. Zielig, nee hoor.
Ik vind mezelf na zoveel uren werken en uitgeput thuiskomen veel zieliger:)
En kom op, dieren in de bio-industrie zijn pas zielig!! Zoek daar maar eens wat filmpjes van op!!!!
Koop je dan ook duurder diervriendelijk vlees als je zo'n dierenvriend bent??? Of gaat het alleen maar om het geluk van je eigen paardje???
Want dat is pas kortzichtig.......voor je eigen dier alles perfect in orde en dan lekker die kiloknallers kopen.
Ga toch weg...mijn paard heeft een goed leven, ook als ik eens een dag niet kom. En door al dat werken kan ik wel diervriendelijk vlees kopen....
Ik ben zo allergisch voor al dat obsessieve paardengedoe.......
Iemand bij ons op stal kwam drie keer per dag, omdat haar paardje zich anders verveelde!!!
Ik eet niet alleen vlees van dieren die veel meer ruimte hebben dan jouw paard, ik eet ook nog eens niet iedere dag vlees, mag ik nu commentaar hebben?
Sorry, jouw paard wordt gehouden als een kiloknaller, denk daar maar eens goed over na. Jouw paard heeft even weinig ruimte als een varken in de bio-industrie.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Pardon, ik vergis me, deze varkens hebben meer ruimte.....
Maar eet smakelijk met je biologisch stukje vlees, denk er maar niet aan dat je je paard houdt op een manier die je niet wil eten.
Niet meer ruimte, mijn paard heeft 16m2, plus deze varkens lopen niet bijna elke dag door het bos of kunnen lekker rollen in het zand en wroeten in het stro...zien eigenlijk geen daglicht, kunnen geen natuurlijk gedrag vertonen.....worden zonder verdoving gecastreerd, staart gecoupeerd, en hoektanden getrokken. Worden onnatuurlijk vetgemest en na 4 weken bij hun moeder weggehaald, lopen op tralies en de zeugen liggen hun hele leven in tralie kraamkooien, of worden uren op transport gezet......zonder wateren drinken.....en eindigen als ze geluk hebben via snelle elektrocutie bij de slager aan de haak....Dus een hele goede vergelijking!