Wat een mooie stallen komen er toch voorbij. Bij sommige is het nog wel een beetje rommelig. Maar ik mag zelf ook niet klagen met de stallen thuis.
furioso
Geplaatst: 11-10-12 20:18
Ik heb hier echt al prachtige stallen, weides voorbij zien komen !
Onze weide is in totaal 64are, Furioso staat hier nu alleen op maar na de winter komt er hopelijk een paard van een vriendin erbij (de papa doet moeilijk om er andere paarden bij te zetten enzo maar dit komt normaal gezien wel goed ! )
Het schuilhok van 2.5 x 5m
Voor het schuilhok hebben we een paddockje dat apart kan afgesloten worden
Het 1ste stukje weide (kleinste)
De andere kant van het 1ste stukje weide
Achter het schuilhok is onze opslagplaats voor hooi en dergelijke en mijn halsters en longeermateriaal ligt hier (is maar 1.5m breed ongeveer)
Achter het opslagplaatsje vangen we het water op met een 300l waterton
Dit is het zicht als je achter het schuilhok staat en dus het 2de stuk
Het stukje paddock dat afgesloten kan worden (wordt héél zelden of niet gedaan)
Het 2de stuk nogmaals
En het 3de stuk
Verder hebben we nog thuis (200m verder) een stal staan van 3m x 3.5m voor als het écht écht slecht weer is/wordt en ook met een mini stukje ervoor (1.5m )
Bedankt voor alle leuke reacties! Ik ben ook echt super blij met deze plek, het mooiste is namelijk nog dat ik in de schuur boven de stallen woon Kan de paardjes 's nachts horen snurken!
Blanket schreef:
Ziet er super uit Marije! Mooie omheining! En handig die bakken voor het voer en dekens!
Ikea Groningen was laatst ineens door de Samla bakken heen Zijn echt ideaal voor voeropslag en als opbergruimte.
Het begin van de zadelkasten De gaten in de muur zijn van draagbalken van een hooizolder. Dit hebben we eruit gehaald om dat de hooizolder niet meer in de beste staat was en ik er boven de stal ook geen hebben wil. http://www.mijnalbum.nl/Foto-6MCQGPLC.jpg
Fleurrr_ ziet er mooi uit. hoe groot zijn die stallen??
3 bij 2,5
Tancreda4
Geplaatst: 13-10-12 19:53
Mijn poown heeft sinds vandaag een schuilhokje erbij gekregen, helemaal gemaakt door mijn paps, in 2 middagen. Toppertje!! Ik ben er heel blij mee, nu moet ponylief nog doorkrijgen dat ze daarin droog en uit de wind staat Ik heb verder geen stal voor haar, dus hier omet ze het van de winter mee gaan doen.