Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hackny schreef:hey
vind het wel jammer dat je de manen een staart nat moet maken en wassen,
dacht na die foto's te zien dat het aleen erin sprayen was en klaar!
denk dat ik het ga kopen voor me pony der staart,was ik hem gewoon in de zomer
Cerilene_ schreef:Ik heb ongeveer het hele assortiment cowboy magic toch maar besteld na al jullie succes stories, de shine in yellow out shampoo, de shine in antiklit, de greenspotremover en de body shine. Vandaag was het binnen en ik heb meteen alles uitgeprobeerd. Jammer genoeg is zelfs dit paardenmiddel niet opgewassen tegen het geel in de staart van mijn schimmel. Ik heb de staart twee keer gewassen en ik vond wel dat hij er daarna beduidend beter uitzag dan normaal, met drie keer wassen met groene zeep, maar helaas nog steeds behoorlijk gelig
. De greenspot remover heb ik op haar achterbenen gebruikt, waar ze ook een beetje gelig was van het liggen. Er kwam een hoop vuil vanaf en de benen zijn een stuk witter geworden. Maar ook hier niet helemaal wit (vind ik ook wel logisch zonder echt wassen), haar staart, manen en vooral haar lijf voelen wel heerlijk zacht en glad na de antiklit en bodyshine!
Ik had nog wat foto's gemaakt met mijn mobiel, maar bij het terugkijken zag ik dat ik bijna overal mijn vinger half voor de lens had.
Maris schreef:dus toch niet de CM shampoo voor zwarte staarten en manen. Ik vroeg me al af wat dat dan uit zou maken......
Maris schreef:Wat bedoel je met " de kwalteit van de haren beter wordt " ?
Ik gebruik nu een haarserum met kokosolie erin ( van Inteco ) voor de staart en manen. Dat zal wel vergelijkbaar werken met detangler, denk ik.