Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Chasey schreef:Marloes wordt 1 nov 7. Ze is de laatste tijd met sprongen (letterlijk) vooruit gegaan wat betreft rijden. Ze vindt het helemaal geweldig met Nick en Nick doet het ook gewoon allemaal braaf. Leuk stel die twee.
Ik denk dat ik volgend jaar opzoek ga voor nog een paardje erbij. Zodat Marloes en ik samen kunnen gaan rijden.Maar dan wel pas als we hier helemaal gesetteld zijn. We wonen er al wel fijn, maar er moet ook nog zoooo veel gebeuren!
Nick is eigenlijk ook heel sensibel. Dat heeft voor- en nadelen. Hij kan ook helemaal over de zeik gaan om iets stoms... maar je kan hem dan ook weer met een neckrope rijden. Hij luistert goed.
Ik hang met opzet wapperende zakken op in de wei, bij de voerplek en andere rare voorwerpen. Zoveel mogelijk voorwerpen, schriktrainingen ed. En laag in het voer houden. Als ik hem te veel vitamine brok geef, ziet ie spoken. Ik houd hem dus eigenlijk zo sober mogelijk. Het voer stijgt 'm wel naar z'n kop.
DF, ik ga weer met gids te paard op de veluwe op pad voor een dagtocht! Ik heb nog geen idee welke route we gaan doen, ik laat me verrassen.
edit. Ik zie nu pas je foto's lynn, mooie omgeving! Is het zwarte waar de brand is geweest? Kan het niet heel goed zien.
MarloesHJ schreef:Ik durf het haast niet te zeggen maar hier is het overdag de hele dag droog geweest. Net een buitje langsgeweest.
Citaat:Heb je ze in de winter in de nacht op stal of is het voor in de schuilstal?