Tinky12 schreef:Gras bij de buurman aan de andere kant is zo goed als "op" en daar gaan ze over een weekje of zo mest rijden.
Eerder op maïsland heeft ook niet zoveel nut omdat de rogge nu pas wat opkomt.
Ah oké thanks! Ik zat dan meer te denken om de boerman te vragen om het maisland als winter weiland/ paddock te gebruiken. Maar ik dacht dat het misschien te nat/ te zwaar zou zijn..
Gras bij de buurman aan de andere kant is zo goed als "op" en daar gaan ze over een weekje of zo mest rijden.

, Hetty (de aanloopkip) geeft duidelijk aan, ontzettend bang te zijn voor het nieuwe viertal en gaat ze uit de weg, ze mag tegen schemering niet meer het nachthok in en gaat dan maar bovenop zitten.... Uiteindelijk heb ik besloten om ze zondag ochtend maar los te laten op het erf en dan maar te kijken wat ze zouden doen. Hetty zat binnen no time weer op mijn fiets in de schuur en het viertal heeft heerlijk het erf ontdekt, ze hebben het super naar hun zin en 's avonds gaan ze keurig netjes op stok in hun mooie kippenvilla
. We hebben Hetty nog weer een keer gevangen in de schuur en ook weer in de villa gezet, maar vanmiddag ging ze weer in de schuur zitten. Hetty krijgt dus een eigen minivilla die we in de schuur neerzetten. Ze vindt het echt niet leuk tussen de andere dames.