Hier werkte afwasmiddel tegen het eten (eerst warm water dan wat afwasmiddel erdoorheen roeren en eroverheen gieten). Daarna met bijvullen oud laagje bovenop.
Lynn_Nikita
Geplaatst: 03-09-21 20:39
haha Laurie, die zit lekker in dr vel
Ik heb mijn zeil voor de hooiopslag ook eindelijk binnen, net een nieuwe balk gehaald want de enige passende balk die ik nog tussen ons oud hout vond bleek beestjes te hebben. Nu te laat om verder te gaan ( is al zo vroeg donker!) Is zonder hangsysteem geworden, alleen maar tourniquettes. Bij de lokale zeilmaker was ik bijna 900 euro kwijt, nu 200 alleen zonder schuifsysteem dan. Mocht dit mij alsnog teveel werk zijn haal ik zelf een rails, kan altijd nog
Morgen halen we het hooi naar binnen. Ondanks dat het best wel wat nat geregend is, ziet het er goed uit en is het echt super droog. Heeft wel iets langer gelegen, maar het heeft de smaak test al doorstaan dus komt wel op. Het lijkt veel meer dan ik dacht dus hopelijk krijgen we het binnen
Dat heb je goed geregeld Lynn. Heb je een foto als af is?
Jullie zijn leuk samen Belker.
Lynn_Nikita
Geplaatst: 04-09-21 09:04
ja, hoor, foto`s volgen. Ik hoop alleen dat ik goed gemeten heb en dat het werkt zoals ik in mijn hoofd heb, Zometeen rijles en morgen clinic, heb er zin in, Gisteren buitenritje gemaakt en ervoor 10 dagen niet gereden [size=9]icm corona[/size] Hooop dat hij zich gedraagd
Wat een geweldig leuke berichten allemaal. Belker een leuk nieuw paard, Utopia met mooie stallen die zeer gewaardeerd worden, een vrolijke Jannie, kinderen die heerlijk op hun pony's door de eigen zwemvijver gaan. Wauw!
Hier gaat ook iets flink veranderen. We wonen hier nu een jaar en ik ga voor het eerst weer buitenshuis werken. 24uur als onderwijsassistent. Uiteraard heb ik er ontzettend veel zin in. Maar het zal ook heel erg wennen zijn. Ik heb nog twee weken tot ik start. Dat wordt wel zoeken naar een nieuwe routine dus...
Lynn_Nikita
Geplaatst: 04-09-21 11:02
Robijntjah schreef:
Ga jij morgen naar de we clinic ln? Super leuk. Ik kan helaas niet ivm de kleine hier.
Ja,is bij mij om de hoek. Het valt jammer genoeg samen met de ANCCE in Belgie, was daar ook wel graag gaan kijken
@Malenka, spannend, en vlot ook al! Gefeliciteerd met je nieuwe baan!
Met de ruin op pad geweest vandaag. Hij is voorbeeldig geweest met laden en tijdens het rijden met de trailer Het terrein zelf was ook leuk! Morgen hopelijk wat foto's
Wat fijn Karin dat je met je ruin zelf ( en braaf) op pad kan
Les ging top. Schoot paar keer weg omdat er in het bos wat ritselde of een takje viel ( ja, nogal een dramaqueen) en er kwam een paard langs de rijbak ( is een bospad) en hij meende dat hij een orka moest nadoen met geknor en geblaas, ( alsof hij nog nooit een paard had gezien) maar hij is zoveel sneller weer relaxt te krijgen. Voorheen bleef hij zich opfokken en werd het echt alleen maar erger. Nu is het wegspringen of kort sprintje en kan ik weer verder waarmee ik bezig was.
Lynn_Nikita
Geplaatst: 05-09-21 15:33
Helaas geen foto`s van de clinic bij gebrek aan supporterd ( ben alleen gegaan) Maar hij was braaf! Zeker met losrijden op het terrein liep hij heerlijk. In de bak was het gaspedaal zoek en heb ik zweepje van mijn mederuiter geleend. Zij reed al veel vaker en langer WE en dat merkte je, nivo was echt stukken hoger dan bij mij. Was echter wel leerzaam en gezellig en vooral blij dat het ontspannen ging en veel positieve reacties op mijn brave paard gekregen.
Olympia96
Geplaatst: 05-09-21 16:38
WE is zo leuk!! En ondanks dat het ‘bakwerk’ is vond mijn de-bak-is-stom-you-are-killing-me-merrie dat ècht heel tof. Misschien eens kijken of we onze bak kunnen opfluffen met wat onderdelen.
Ik heb even een zondagmiddagbreak op ons nieuwe zonneterras.
Had ik die eigenlijk al eens laten zien hier? Retetrots op het werk van mijn man. De schuilstal in onze bult.
Voor 90% van gerecycled of rest-materiaal gemaakt.
Wij gaan morgen poging 2 doen hooi van het land te halen. Zouden eigenlijk gister maar we hebben heel lang mist gehad en het was onderop echt nog wat vochtig, dus we durfden niet zo goed